Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik deed iets soortgelijks bij Fling (de Nederlandse)
Als ergens de bezem door werd gehaald, was het daar wel, dus met een keer heen kopiëren naar elders, had ik dan met twee handelingen de tekst weer terug .
Is al een hele tijd terug, overigens, op dat platform was het meer de boel bedonderen dan dat er profielen van echte vrouwen te vinden waren.
 
En ja hoor weer afgekeurd. Verkeerde rubriek of zoiets.

Weer advertentie helemaal weg. Deze keer had ik de tekst wel gekopieerd.

Maar dit gaat toch wel een langdurige zaak worden. Ben nu al 3 dagen bezig om 1 advertentie online te zetten.

To be continued.
 
En ja hoor weer afgekeurd. Verkeerde rubriek of zoiets.

Weer advertentie helemaal weg. Deze keer had ik de tekst wel gekopieerd.

Maar dit gaat toch wel een langdurige zaak worden. Ben nu al 3 dagen bezig om 1 advertentie online te zetten.

To be continued.
Is net de belastingdienst: Mooier kunnen we het niet maken, wel makkelijker
 
Hoe kan dat nou? Ze zeggen geen fake profielen te hebben en niet te spammen!
(/Sarcasme uit)
Waarschijnlijk of er zijn daadwerkelijk zo weinig advertenties dat het anders heel erg gaat opvallen dat er steeds minder adverteren omdat de site niet werkt.
Dat samen is een goed "excuus" om de boel aan te vullen met niet-bestaande profielen..
 
Heb mijn eerste reactie verstuurd op een advertentie die me aansprak en dat resulteerde in een ongekend snel antwoord en een leuk vervolg daarop (niet dat geklooi met mailtjes die eerst bevestigd moeten worden en soms ellenlang onderweg waren). Als je, zoals elders gemeld, inderdaad geen foto's kunt bijsluiten is dat wel weer een groot gemis naturlijk.
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn eerste reactie verstuurd op een advertentie die me aansprak en dat resulteerde in een ongekend snel antwoord en een leuk vervolg daarop (niet dat geklooi met mailtjes die eerst bevestigd moeten worden en soms ellenlang onderweg waren). Als je, zoals elders gemeld, inderdaad geen foto's kunt bijsluiten is dat wel weer een groot gemis naturlijk.
Krijg nu ook alleen reacties van homo's en transen. Je moet er wel heel expliciet in zetten dat je een VROUW zoekt en geen omgebouwde.
Zucht , wat een wereld.
 
Uitkijken dat je daar geen gezeik mee krijgt.
Ze moeten niet zo zeiken, ben daar inmiddels zo klaar mee.
Tegenwoordig kan je niks meer zeggen zonder dat je voor racist of iets anders wordt uitgemaakt.

Tot een jaar of 10 geleden kon je nog gemakkelijk iets tegen iemand zeggen zonder dat er teveel gezeik van kwam.
Nu is het de minderheid die hard gaat schreeuwen en de aandacht daardoor krijgt.
Ze willen alleen maar aandacht en zielig worden gevonden.

De mens is totaal gek geworden!
Als we met ze alle nou eens gewoon normaal gaan doen en niet meer om elk klein dingetje gaan mierenneuken dan wordt Nederland weer een stuk leuker.

Ik kan je zo een tal van voorbeelden noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan