Ik heb jaren geleden een keer een advertentie geplaatst en kreeg daar een aantal reacties op. Een paar die kant nog wal raakten, maar ook een paar serieuze.
Uiteindelijk heb ik daar nu een vast contact aan over gehouden met een jongere vrouw met wie ik regelmatig af spreek.
Het is vooral zaak om je eigen gevoel te volgen (niet die van je jonge heer

) en proberen te achterhalen hoe vertrouwd het is.
Er zullen altijd personen zijn die verkeerde bedoelingen hebben, en het is dus zaak om die weg te filteren.
Andersom vindt ik de advertenties van de dames soms te vaag om er echt contact mee op te zoeken. En dan (uiteraard) eerst even kijken of er al een review hier te vinden is. Zo niet, dan wordt ik nog achterdochtiger (al moet er ooit iemand de eerste zijn natuurlijk).
Heb via SJ wel een paar afspraken gemaakt. Maar die dames zijn niet (of zelden) meer online. Kan dus ook niet echt meer een review achter laten. (Tenslotte vindt ik wel dat als ik dus wel al een ervaring heb deze ook wel even moet delen als er nog geen reactie te vinden is).
Prijzen lijken tegenwoordig ook enorm gestegen en dat maakt het dus nog wat lastiger (voor mij althans).