Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik adverteer wel op sj. Van de 10 reacties worden het uiteindelijk maar 1 of 2 afspraken. Mannen zijn soms vreselijk respectloos of denken me met mooie verhalen te paaien.

Veel haken af als ik aangeef in een privé huis werk. Ze willen daar niet heen omdat ze dat niet discreet vinden🤣
Alsof bij dames thuis zelf wel discreet is.
Deze heren worden dan ook meteen geblokt
 
Ik stond altijd onder andere in de rubriek Rijpe vrouwen. Daar hebben ze nu de rubriek Milf van gemaakt. Dat klopt niet, want niet iedereen is een moeder. Ik in ieder geval niet:giggle:. Denk dat vooral veel mannen uit de oudere generatie (70+) geen idee heeft wat een Milf is. Rijpe vrouwen is een betere algemene benaming.
Scherpe constatering...

at the other hand, milf klinkt geiler dan rijpe vrouw in mijn ogen. Maar dat is persoonlijk haha

no offense uiteraard!
 
Afdeling exotische vrouwen en buitenlandse vrouwen bestaat ook niet meer. Is wel moeilijk te vinden nu deze dames. Sexjobs wordt steeds minder. Lijkt ook wel of er maar 40 procent van de advertenties is teruggekomen. Volgens mij is er het een en ander tijdens de migratie verloren gegaan.

Dit gaat ze veel omzet kosten.

Ze konden Sexjobs beter ombouwen tot deze site zoals in Portugal. Die vind ik erg mooi en overzichtelijk.

 
Afdeling exotische vrouwen en buitenlandse vrouwen bestaat ook niet meer. Is wel moeilijk te vinden nu deze dames. Sexjobs wordt steeds minder. Lijkt ook wel of er maar 40 procent van de advertenties is teruggekomen. Volgens mij is er het een en ander tijdens de migratie verloren gegaan.

Dit gaat ze veel omzet kosten.

Ze konden Sexjobs beter ombouwen tot deze site zoals in Portugal. Die vind ik erg mooi en overzichtelijk.

 

Bijlagen

  • Screenshot_20240229_122804_Chrome.jpg
    Screenshot_20240229_122804_Chrome.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 39
Helemaal mee eens! Sj is echt wel bagger geworden. Het was vroeger een topsite! Na paar minuten kijken was ik er wel uit wie ik wilde contacten haha. Maar Kinky gaat ook steeds meer de mindere kant op...

Het lijkt ook wel alsof je eigenlijk maar uit dir twee smaken van websites kunt kiezen. Andere websites zijn ook niet je van het!
 
Ik adverteer wel op sj. Van de 10 reacties worden het uiteindelijk maar 1 of 2 afspraken. Mannen zijn soms vreselijk respectloos of denken me met mooie verhalen te paaien.

Veel haken af als ik aangeef in een privé huis werk. Ze willen daar niet heen omdat ze dat niet discreet vinden🤣
Alsof bij dames thuis zelf wel discreet is.
Deze heren worden dan ook meteen geblokt
Op zich vind ik dat juist prettig als blijkt dat de dame waar ik voor het eerst op reageer in een privéhuis werkt. Je weet dan iig zeker dat de dame ook "echt" is en er geen vage figuren achter de advertentie zitten.
 
Ik adverteer wel op sj. Van de 10 reacties worden het uiteindelijk maar 1 of 2 afspraken. Mannen zijn soms vreselijk respectloos of denken me met mooie verhalen te paaien.

Veel haken af als ik aangeef in een privé huis werk. Ze willen daar niet heen omdat ze dat niet discreet vinden🤣
Alsof bij dames thuis zelf wel discreet is.
Deze heren worden dan ook meteen geblokt
Waar ontvang je dan?
 
nee dat is nieuw
Stond eerst wel leeftijd, naam en woonplaats hoor.
Was alleen kleinere balk.

Het is nu echt heel onhandig gemaakt de site.
Waar je normaal op afstand kon zoeken moet je nu heel omslachtig doen.

Denk niet dat SJ hier meeleest, hun maakt het niets uit als de site volgens hun maar werkt.
En als je ze mailt krijg je toch een kut antwoord van ze (ook als je een hele lijst oplichters wilt opsturen).
 
De site lijkt ondertussen alweer verbeterd/aangepast. Je kunt weer op afstand van een ingevoerde woonplaats zoeken. Gaat wel op een meer omslachtige manier dan via de vorige site.
 
De site lijkt ondertussen alweer verbeterd/aangepast. Je kunt weer op afstand van een ingevoerde woonplaats zoeken. Gaat wel op een meer omslachtige manier dan via de vorige site.
Ja had het gezien, gaat allemaal echt met een flinke omweg.
En als je dan de advertenties bekijkt lopen ze ook niet op volgorde van plaatsing maar ene keer op plaats andere keer op afstand.
Loopt allemaal niet lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan