Is sexjobs nog de moeite waard?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de aanbieder is het ongemakkelijk, maar voor ons als klant heeft het tijdelijk een voordeel. Tenminste, ik ben er niet blij mee als het bijna een eis is als de aanbieder aangeeft alleen per WA bereikbaar te zijn.
 
Voor de aanbieder is het ongemakkelijk, maar voor ons als klant heeft het tijdelijk een voordeel. Tenminste, ik ben er niet blij mee als het bijna een eis is als de aanbieder aangeeft alleen per WA bereikbaar te zijn.
Je kan sommige ook bellen gelukkig haha

Maar dit zijn dames die ik onder andere meer als een jaar geleden heb bezocht of ze sturen me dit toe dat dit gaande is.
Vind het wel een creatieve oplossing om toch zo inkomsten te generaliseren zonder dat SJ eraan verdient.

Ik denk dat SJ klaar is
 
Je kan sommige ook bellen gelukkig haha
Dat doe ik ook vaak, maar de laatste poging werd er opgenomen en daarna gezegd "Whatsapp, baby"
Maar dit zijn dames die ik onder andere meer als een jaar geleden heb bezocht of ze sturen me dit toe dat dit gaande is.
Vind het wel een creatieve oplossing om toch zo inkomsten te generaliseren zonder dat SJ eraan verdient.
Handig aangepakt door de betreffende dames.
Ben benieuwd of ze mij ook zomaar een bericht gaan sturen...
 
Dat doe ik ook vaak, maar de laatste poging werd er opgenomen en daarna gezegd "Whatsapp, baby"

Handig aangepakt door de betreffende dames.
Ben benieuwd of ze mij ook zomaar een bericht gaan sturen...
Ja als je advertentie niet meer online gaat dan zullen ze wel overgaan op dit.

Voor de dame voordeliger hoeft ze niet te betalen voor een advertentie.
 
Ik heb een advertentie staan op sexjobs en er komen nu echt geen reacties meer nu je niet meer kan reageren per mail maar alleen nog via de appbox in sexjobs zelf. Die site is nu helemaal naar de klote geholpen.
 
Ik heb een advertentie staan op sexjobs en er komen nu echt geen reacties meer nu je niet meer kan reageren per mail maar alleen nog via de appbox in sexjobs zelf. Die site is nu helemaal naar de klote geholpen.
Waardeloos joh. Had een goede vangst voor de update via mail en Whatsapp. Na de update geen advertentie meer gezet, dus weet niet hoe het er nu aan toe gaat.

Wat zowieso waardeloos is (maar waar ze wel aan werken is me gemeld) is dat je geen foto's kan versturen via die SJ messenger. Dan zijn dates met amateurdames (mijn doelgroep daar) kansloos. Dus totdat ze dat gefixed hebben zet ik er geen advertentie meer. Gelukkig heb ik nu een paar leuke contacten van voor de update.
 
Heb op Sexjobs een leuke koppel uit Diemen ontmoet. Was gratis sex alleen er werd niet eerlijk gezegd dat de mannelijke partner iets met mij wilde. Had het natuurlijk kunnen verwachten, hij werd een beetje te gretig.
Sexjobs kan leuk zijn, gewoon effe nadenken. Ik zit juist op deze website zodat ik wat beter geïnformeerd ben, maar ik weet wel dat ik in sommige gevallen de eerste moet zijn.
 
Heb op Sexjobs een leuke koppel uit Diemen ontmoet. Was gratis sex alleen er werd niet eerlijk gezegd dat de mannelijke partner iets met mij wilde. Had het natuurlijk kunnen verwachten, hij werd een beetje te gretig.
Sexjobs kan leuk zijn, gewoon effe nadenken. Ik zit juist op deze website zodat ik wat beter geïnformeerd ben, maar ik weet wel dat ik in sommige gevallen de eerste moet zijn.
Dus je bent fijn uitgewoond 😁
 
Meer mensen die sexjobs vreselijk vinden nu?

Ik betaal om mijn advertentie op te laten vallen tussen al die fake. Maar word niks om hoog geplaatst :

& ik krijg geen mails meer als antwoord op m'n advertentie maar kan alleen nog chatten, dus ik stuur ze alsnog daarin door naar de mail 🤣
herken ik. Ik betaal voor een dienst die ze niet uitvoeren, maar kan nergens reclameren. Daarnaast om onduidelijke redenen worden foto's geweigerd.
 
https://www.ishotmyself.nl/

Goedemorgen, kent u "I Shot Myself"? Afgekort ISM,
Wat heeft jou het idee dat dat een advertentie/dating site is ? Het is primair een site waar mensen hun zelfgeschoten foto's en filmpjes tonen en waar pogingen van dames om klanten te vinden als spam wordt gerapporteerd. Via pm zal het best wel eens tot contacten tussen gelijkgestemden komen maar het is geen site om sexwerkers of klanten te vinden.
 
Je zou toch zeggen dat je, net als banken en telecomaanbieders, je kansen moet spreiden door middel van verschillende werknamen.
Dat zou je denken inderdaad.
Maar als je geen verantwoordelijkheid wilt nemen moet je het tegenwoordig kleiner houden en dan liever 1 dan 2 als je snapt wat ik bedoel.

Ook zullen ze vast mensen tekort hebben waardoor het mogelijk niet meer goed rendabel is.
 
In alle (terechte) negativiteit toch nog iets positiefs.

Tot nu toe hebben ze vrij snel en correct geholpen met de problemen die ik ervaarde.

Af en toe ook een butt antwoord, na reactie en correct en passend en oplossend antwoord.

Ik heb eindelijk een nieuwe advertentie MET foto's kunnen plaatsen.

Het enige wat ik niet aandurf is het "betaald opvallen", daar les ik nog teveel bugs over.

Zoekfunctie is zeker omslachtiger, maar wel verbeterd t.o.v. voorheen.
 
Een knop om foute advertenties te melden is er net als voorheen niet. Een groeiend aantal gratis contactadvertenties waarin toch openlijk of achteraf om geld wordt gevraagt is het gevolg maar die vervuiling kan ze kennelijk niet bommen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan