Recensie Isa, Emmanuela’s Angels, Temse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beffer2025

Vaste klant
102
30/06/25
126
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
170
Zag gisteren Isa haar foto op RL en was meteen verkocht. Ben altijd geil voor een lekkere ebony. Een negro latina heeft naast de geweldige sex van een Afrikaanse meid bovendien de component "Cariñosa". Dat maakt het af.

Deze 45-jarige (dacht zelf 35) Colombiaanse uit Cali verblijft sporadisch in Valencia. Pracht figuur (misschien wat correcties aan de buik), geweldige mooie grote strakke latina kont, naturel bazoekas van formaat d of e, haarextensies, gezicht met karakter en een wonderlijk mooie vagina. Gemiddelde IQ met levenservaring. Pracht vrouw!

Kan het niet beter verwoorden dan AC/DC's "whole lotta 'woman' ".

Voor het eerst in Belgie, al gewerkt in de Uk 🇬🇧, Duitsland 🇩🇪 en Zwitserland 🇨🇭.
Tot daar de looks en randinfo.

Zeer vriendelijke ontvangst met meteen een paar zoenen op de mond. Ze had haar witte lingerie setje aan wat geweldig afstak op Isa haar huidskleur. Had ze bijna op de trap gepakt! Maar señor Luc was aan het 👀. Lovenest 3.

Gezamenlijk elkaars intieme delen wassen 🧽 en ze verschoot hoe stijf ik al was. "Hombre cachondo" zei Isa en slurpte al even aan mijn apparaat.

Op de kamer lekker knuffelen 🥰 en tongzoenen 💋. Ze zoende mijn hele lichaam op een sensuele wijze. Waarna ze mij een heerlijke pijpbeurt gaf zonder mijn geschoren teelballen te vergeten. Deepthroat 70% maar lekker man!
Met mijn penis tussen die 🍉 en, goddelijk!

Was constant met haar clit en schaamlippen aan het spelen (niet naar binnen) en ging het afmaken met een befbeurt. Gemiddelde tijd nodig ✅ 💦.

Pijnbeurt 2, weer top, en over naar missio, daarna doggy en flat doggy met haar benen gesloten. Beetje glijmiddel maar bleef strak. Ik kwam lekker klaar ☑️ en in het lang uitbollen spande Isa zich op, kneep mijn handen plat en kwam luidruchtig klaar ✅.

Knuffelend en tongzoenend nagenieten.

Gingen voor een massage. Op het laatste moment bedacht ik me en vroeg Isa om mij klaar te pijpen. Weer heerlijk 😻! Constant haar clit stimuleren. Dan nam ze plots zonder vragen een condoom en kwam zichzelf klaar ✅ rijden in cowgirl en reverse cowgirl, zonder glijmiddel. Eén halve vinger in haar kontje en lichte spanking.
Isa was bezorgd dat ze te weinig energie ging overhebben voor de rest van de dag.

Effe pauze waarna ze de beste blowjob gaf van de date. Alle 🥛 moest eruit en terwijl ze mijn teelballen bleef verwennen spoot ik haar enorme borsten vol. ☑️.

Ik heb weer verloren in het aantal keer klaarkomen, maar godverdomme met plezier!
Isa meteen goed voor 4,2 sterren 🌟.
💋 😘 😙 Colombiana 🔫 🔫

Werd buiten gelaten door de nieuwe gastvrouw Maria. Spreekt Spaans en Nederlands. Op de parking nog een babbel met señor Luc. Ze vertrekken morgen voor een weekje op vakantie 🌞 ☂️. Geniet ervan!
Ondertussen ga ik Isa goed verwennen. Hoop dat het niveau blijft want daar heb ik de laatste weken nogal last van.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan