Recensie Isabel, Amsterdam, Molensteeg 6-1 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zeg het nog eens. Isabel is momenteel in Santo Domingo omdat ze daar voor een familielid moet zorgen en als ik zeg tegen haar dat iemand beweert haar gezien te hebben in de molensteeg dan zegt Isabel dat dat niet waar is. Zal Isabel nu liegen?
Een dvp die liegt? Dat is ook wat....
 
Ja dat zei Leida, haar overbuurvrouw, ook tegen mij dat ze in Zaandam zou zitten terwijl Isabel zegt in Santa Domingo te zijn. Ik weet het niet meer.
Hou het er maar op dat Leida de waarheid verteld.
Die heeft geen reden om daar over te liegen.
Isabel wel want blijkbaar ziek thuis in Zaandam klinkt slechter dan voor je zieke vader zorgen in Santo Domingo. Die dames zitten hier om geld voor thuis te verdienen. Die gaan echt niet voor hun zieke vader zorgen.
 
Maar Isabel is veel jonger en voor haar operatie geweldig mooi om sex mee te hebben. Flink afgevallen en voor mij zeker geen verbetering. Hield van haar stevige postuur en geilheid.
Isabel is onvervangbaar. Hoop echt dat ze nog terugkeert.
 
Angela is een donkere Dominicaanse, redelijk slank met een lekker stel borsten. Haarkleur en - stijl varieert nog wel eens. Lekker neukertje, maar niet zo geil als Isabel.
 
Dat denk ik niet, lang geleden bij haar geweest, zelfs trio gedaan met Isabel. Zie recensie Angela voor prijsstelling. Persoonlijk betaalde ik Isabel altijd 100€ voor haar full service, we namen dan wel langer de tijd.
 
Voor 35 euro doet Angela al veel en voor 50 denk ik dat er geen grenzen zijn.
Ik weet dat niet zeker, want ik ben er maar 1 keer geweest, maar dat komt ook omdat ik meer een 'doublethopper' ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan