Recensie Isabel, House Of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aart Nouveau

Meubelstuk
Forumpionier
1.353
30/06/21
907
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/isabel/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dus maar eens voor het eerst naar het House of Dreams. Iets met stoute schoenen. Ben je dus mooi voor de rest van je leven verpest
biggrin.png
.
Isabel had ik op de foto's al gezien en daar viel ik al steil van achterover. Wat een prachtige vrouw. Het zijn natuurlijk glamourfoto's die door een professionele fotograaf gemaakt zijn, maar de stats (petite, slank, 30+, borsten handje vol, Aziatisch) spreken voor zich en dus zonder schroom vooraf gevraagd of Isabel aan het einde van de middag beschikbaar was. My lucky day, dus dat was ze.

Ik naar binnen. Komt er dus na een paar minuutjes wachten een bloedmooie vrouw de kamer binnen lopen die je direct op je gemak stelt, de huisregels even geduldig uitlegt voor deze nieuwkomer. In het echt is ze dus echt net zo mooi als op de foto's. Wauw. Wat een stuk.
De rest gaat daarna vanzelf. Alsof je elkaar al jaren kent, praatje over waar ze vandaan komt. Onderwerpen die gemeenschappelijk zijn heb je met haar snel gevonden. Ondertussen opgefrist en op het grote bed beland.
Een gezellig gesprek gaat gewoon verder, maar haar handen en haar mond doen ondertussen wel het lekkere werk. En hoe. Ze is erg vrij in haar doen en laten en duidelijk een vrouw die het leuk vindt het een man naar de zin te maken. Ze vraag wat je wil. En omdat lichaamstaal nooit liegt (en die van mij ook niet) ziet ze vanzelf wel wat ik lekker vindt.
Ik heb er werkelijk van genoten en kom dus zeker nog een keer bij haar langs.
 
het weerzien van isabel was werkelijk wederom een genot ze kwam de kamer ingelopen met kort wit minirokje wat haar prachtig stond
en na opfrisbeurt en lysterine nog een paar slokjes van het gekregen sapje genomen om snel op bed te duiken voor de aan genamere dingen
o wat zoent ze heerlijk en o wat vrijt ze lekker ze behoort nu al tot de all time favorites die house of dreams rijk is
isabel ontvangt je als of je haar vriendje bent die 3 weken van huis is geweest ze is geweldig doet wat ze zegt en ziet er prachtig uit !!!
 
het weerzien van isabel was werkelijk wederom een genot ze kwam de kamer ingelopen met kort wit minirokje wat haar prachtig stond
en na opfrisbeurt en lysterine nog een paar slokjes van het gekregen sapje genomen om snel op bed te duiken voor de aan genamere dingen
o wat zoent ze heerlijk en o wat vrijt ze lekker ze behoort nu al tot de all time favorites die house of dreams rijk is
isabel ontvangt je als of je haar vriendje bent die 3 weken van huis is geweest ze is geweldig doet wat ze zegt en ziet er prachtig uit !!!
Ja Isabel is super lekker, haar likken is yummy en doggy voelt heerlijk vooral wanneer ze als het ware terug pusht.. mocht zij dit lezen haha het is lang geleden, maar dan weet ze denk ik wel wie ik ben. Isabel, je bent echt lekker!
Koffie boy..
 
Isabel is zeer stijlvol en een mooie slanke verzorgde Aziatische vrouw. Ze gaf mij een geweldige girlfriend experience vorige maand. Is ook geduldig en zeer sensueel in haar minnespel. Een vrouw waar je wel uren zou kunnen verkozen in een fijne erotische sfeer. Vooral het voorspel met tongzoenen vind ik geweldig. De volgende keer ga ik zeker met jacuzzi boeken met haar.:)
 
Leuke ervaren speelpoes is zij, met dat magische Oosterse Aziatische achtergrond. Een geweldige vrijpartij heb ik met deze galante lieverd gehad, want dat is ze zeker! En ik weet dat dit niet voor mij de laatste keer zal zijn met Isabel🙃🥰
 
nu vanmiddag van de gastvrouw vernomen dat Isabel voorgoed is gestopt
helaas zijn meerdere berichten hierdoor overbodig
voor diegenen die haar lief zijn spijtig maar waar !!!
 
een deelnemer van RTL 4's B&B Vol Liefde maakte deze week zijn relatie met haar bekend via Facebook, via een juicechannel werd toen snel bekend dat zij als Isabel werkte bij House of Dreams. Haar adv op Kinky en pagina op HOD gingen daarna snel offline… misschien komt ze onder andere naam terug, misschien nu definitief gestopt ivm haar nieuwe relatie.
 
een deelnemer van RTL 4's B&B Vol Liefde maakte deze week zijn relatie met haar bekend via Facebook, via een juicechannel werd toen snel bekend dat zij als Isabel werkte bij House of Dreams. Haar adv op Kinky en pagina op HOD gingen daarna snel offline… misschien komt ze onder andere naam terug, misschien nu definitief gestopt ivm haar nieuwe relatie.

De deelnemers hebben toch een spreekverbod om dingen naar buiten te brengen of uitspraken over relaties te doen?
 
Isabel, ik wens je voor de toekomst heel veel geluk toe en dat je nieuwe partner je als een prinses zal blijven behandelen. Je verdient het!

Je hebt besloten om met dit vak te stoppen. Om deze reden hoop ik je dan ook niet meer terug te zien, ondanks dat ik een leuke afspraak met je heb gehad en daar nog met veel plezier aan terug denk. Dank daarvoor, het gaat je goed!
 
een deelnemer van RTL 4's B&B Vol Liefde maakte deze week zijn relatie met haar bekend via Facebook, via een juicechannel werd toen snel bekend dat zij als Isabel werkte bij House of Dreams. Haar adv op Kinky en pagina op HOD gingen daarna snel offline… misschien komt ze onder andere naam terug, misschien nu definitief gestopt ivm haar nieuwe relatie.
nee een oud medewerkster/meisje die volslanke Victoria (die al tijden niet meer bij HOD werkt) vond het nodig om het te lekken naar vrij vage juice sites. Lekker belangrijk, grote media doet niet veel met prostitutieberichten. En indien wel zou het direct reclame zijn voor het privehuis. Je ziet in de media ook niet terug dat een Thijs Romer klant was bij Privehuis La Cloche bijvoorbeeld
 
Terug
Bovenaan Onderaan