WHEM Isabel, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb er ervaring mee. Leuke meid bij de date, praat gezellig is op der gemak. Touwtjes in eigen hand houden anders lul je uren met haar.

Ze heeft honden wat je ook ruikt, moet je van houden ;-)
 
Heb er ervaring mee. Leuke meid bij de date, praat gezellig is op der gemak. Touwtjes in eigen hand houden anders lul je uren met haar.

Ze heeft honden wat je ook ruikt, moet je van houden ;-)
Het is fijn om te horen dat je een prettige herinnering hebt overgehouden aan je afspraak met Isabel. Isabel bestaat dus ech. Op de site WHG heb ik positieve noch negatieve commentaren kunnen vinden bij het natrekken van het telefoonnummer in haar advertentie. Op WHG heeft haar telefoonnummer 194 weergaven.
Echter rijzen bij mij wel enkele vragen op betreffende Isabel haar uiterlijk.
Is Isabel daadwerkelijk de dame op de foto's in de advertentie? Hoe schat je haar cupmaat / heeft Isabel grote of kleine borsten? Heeft Isabel een lief gezicht; volle lippen of niet; is Isabel lekker naturel óf heeft ze haar gezicht ondergeplamuurd met make-up?
 
Heb op WHG gekeken maar denk dat de reactie weg zijn. Ik hoop je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, de date is wel 2 maand geleden ongeveer.
Isabel is slank en tegen de 170 aan ong. De foto's zijn goed genomen vanuit deze hoek.
Cupmaat is denk ik B tegen C aan. Heeft een heel normaal gezicht en haar karakter is echt lief en oprecht.
volle lippen vond ik niet echt en ze is zeker naturel. Misschien wat eye liner maar dat is het.

Mocht je nog vragen hebben, schroom niet!
Heb op WHG gekeken maar denk dat de reactie weg zijn. Ik hoop je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, de date is wel 2 maand geleden ongeveer.
Isabel is slank en tegen de 170 aan ong. De foto's zijn goed genomen vanuit deze hoek.
Cupmaat is denk ik B tegen C aan. Heeft een heel normaal gezicht en haar karakter is echt lief en oprecht.
volle lippen vond ik niet echt en ze is zeker naturel. Misschien wat eye liner maar dat is het.

Mocht je nog vragen hebben, schroom niet!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan