Recensie Isabella, Aalst 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

willemdewilden65

Vaste klant
170
27/06/22
60
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-pzc-expert.html
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
vandaag bij Isabella geweest.
Mooie foto's, veelbelovende tekst en goed van prijs. Ik dacht te mooi om waar te zijn. Dit was het dan ook…
ik was op tijd maar zij was dus nog druk bezig…20 min moeten wachten en dan binnen. Eens betaald kon ik niet rap genoeg buiten zijn…
Belofte van pzc maar het was met. Ze was geopereerd aan haar buik nog met de plakkers op. Nepborsten waar je de littekens nog volop zag. Photoshop 2.0 dus.
Het laken blijft liggen voor de ganse dag… Jakkes
Weggegooid geld en te mijden!
 
vandaag bij Isabella geweest.
Mooie foto's, veelbelovende tekst en goed van prijs. Ik dacht te mooi om waar te zijn. Dit was het dan ook…
ik was op tijd maar zij was dus nog druk bezig…20 min moeten wachten en dan binnen. Eens betaald kon ik niet rap genoeg buiten zijn…
Belofte van pzc maar het was met. Ze was geopereerd aan haar buik nog met de plakkers op. Nepborsten waar je de littekens nog volop zag. Photoshop 2.0 dus.
Het laken blijft liggen voor de ganse dag… Jakkes
Weggegooid geld en te mijd
Is deze link correct?
Jouw beschrijving komt niet overeen met wat op haar profiel staat?...

Vandaag ook contact gehad en een selfie gekregen ter bevestiging. Zag er een aantrekkelijke, vriendelijke dame uit die Nederlands spreekt.

Stond op punt naar haar te gaan, maar nu twijfel ik toch
 
Is inderdaad niet de dame van de foto's. Verre van zelfs… maar met mijn broek vol goesting toch besloten om naar binnen te gaan en ze heeft mij toch vrij goed gepijpt zonder condoom en laten klaarkomen in haar mond voor 50 euro. Zeker niet voor herhaling vatbaar, ze was niet mijn type. Neuken wou ik niet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/blonde-pzc-expert.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Is inderdaad niet de vrouw van de foto's!
Jouw beschrijving klopt: valse borsten met littekens, ...
Helaas met een broek vol goesting niet kunnen wachten op meer reviews en toch gewaagd.

Eens aangekomen is ze wel heel vriendelijk en vrolijk, komt zelfs wat speels/gek over.
Pijpen was met condoom en toen ik ernaar vroeg verstond ze me inderdaad niet meer en antwoordde ze in Spaans terug. Op zich geen grote ramp want ze doet het wel goed. Zuigt lekker en gaat diep, alleen niet heel lang.
Wou dan overgaan naar seks, enkele standjes gedaan... Voelde wel lekker aan, maar jammer van het uitzicht.

Op zich een lieve vrouw die goede service geeft, maar voor mij niet voor herhaling.
Spijtig dat ze met valse foto's adverteert, is op zich geen lelijke vrouw; heeft een strakke ronde kont, mooie borsten (op de littekens na), degelijk stevig lichaam, ...
En ze spreekt blijkbaar inderdaad geen Nederlands (of misschien wat woorden), de chat gebeurde waarschijnlijk via Google Translate.
 
Terug
Bovenaan Onderaan