Recensie Isabella, Den Haag Doubletstraat 79 k3 dag en avond 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
413
05/07/21
436
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze wat oudere Latina was mij al eerder opgevallen. Vanmiddag naar binnen gestapt en voor 50 euro een halfuur afgesproken met beffen en pzc. Dame is tweede helft 40 en behoorlijk naturel. Zegt nu 15 dagen in den haag te werken en blijft zeker de zomer.
Dame wast zichzelf en mij, laat mij haar heel rustig uitkleden en samen belanden we op bed. Isabella pijpt goed, maar ik ging voor een rustig programma😁haar op haar rug gelegd en haar borsten gelikt, een beetje kussen en een uitgebreide befbeurt. Ze gaf aan klaar te willen komen en dat lukte ook met veel vocht. Ze lag heerlijk na te genieten en begon met pussysliden. Condoom er op en haar lekker geneukt. Omdat het condoom wat knelde, het haar met de hand laten afmaken. Cím lijkt niet tot de mogelijkheden te horen. Trio's met diverse dames mogelijk. Iets voor een volgende keer. Geen enkele tijdsdruk. Herhalingsgevaar: 100%.
 
Een unieke Argentijnse 38-jarige dame waar je er maar weinig van heb. Pijpen zonder mogelijk, wordt meer dan graag gebeft en alle standjes mogelijk. En dat voor 70 Euro via een Tikkie.

Dame spreekt alleen Spaans, maar zegt een Nederlands cursus te gaan volgen, dus verblijf zal ook na de zomervakantie verlengd worden en tot die tijd Google Translate.

Ze zegt binnenkort geopereerd te worden, dus na de zomer niet meer mollig, maar weer slank.

Let op, binnenkort andere kamer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De koude wintermaanden zijn aangebroken, mijn vaste meisjes vertrekken langzaam naar de zon en ik blijf zielig alleen achter dus tijd om vreemd te gaan.
Alleen Luna en Carina waren er deze zaterdag en die had ik deze week al met een bezoek vereerd. Luna met een grote glimlach voorbijgelopen.... en op zoek gegaan naar een nieuwe ervaring. Eigenlijk ben ik gewoon een hele trouwe man maar dan met meerdere vrouwen :).
Als ik dan door de straat loop op zoek naar eentje waar ik nog nooit ben binnen geweest realiseer ik me altijd waarom ik het meestal bij een select groepje houd want ik werd niet echt enthousiast van de alternatieven.
Isabela had ik een aantal keren gezien, en ze heeft altijd een vriendelijke open lach, ze verplaatst zich regelmatig maar heeft een bordje bij het raam waarop staat dat ze Argentijns is..... maar dat is ze natuurlijk niet.
Isabela is een hele vrienddelijke open meid. Niet super mooi maar ze heeft iets leuks in haar gezicht wat me wel aantrekt. Onder de kleren was het niet super, een lelijke buik en haar verdere lichaam was OK maar niet spectaculair.
Ze is speels en verwend niet alleen je pik met haar mond maar ook andere plekken op het lichaam, wat ik wel echt een plus vind, en ze doet dat goed.
Pijpen was niet super lang en ze vroeg of ik al wilde neuken. Ik gaf aan dat ik nog aan het genieten was van haar pijp kunsten, dus ze ging nog even door. Ik wil het niet afwerken noemen......... maar.... Nou ja er is iets van een verhouding tussen uiterlijk en service duur..... van de mooiste dames die altijd vol zitten verwacht je een kortere service dan van ....... laten we zeggen een Lorena of Manuela :)........ Isabela zou iets rustiger aan moeten doen voor waar ze op de schaal zit zal ik maar zeggen. Als ik haar dan moet vergelijken met bijvoorbeeld een Valeria.....die echt veel mooier is en echt werkt voor haar geld..... Ja dan is de keuze makkelijk.
Al met al een OK ervaring en een prettige dame...... ze gaat niet op de voorkeurslijst komen, maar in denk dat ik nog wel eens terug ga.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan