Isabella - DS girls - Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goldensiggie

Vaste klant
Forumpionier
112
04/07/21
103
12
Site
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Isabellla&originUrl=weekAgenda.php?expand=1681164000
DS heeft een nieuwe Nederlandse dame genaamd Isabella.

Mooie dame om te zien; jong en slank en heeft een mooie koppie. Heeft wel (tepel)piercings en tatoeages. Dat is wel jammer vind ik.

Al met al mee geweest naar de kamer maar niet voor herhaling vatbaar. Ze staat nu op m'n "vermijden" lijst.

Is arrogant en zakelijk. Alles kost extra waaronder beffen, pijpen (MC) en TZ. Intiem voelde zakelijk. Ze wil dat je snel klaarkomt en oprot; zie voelde het. Heeft geen zin in serieus voorspel of intentie om je op te geilen.

Als ze niet jong en slank was dan was ik niet met haar mee geweest. Service is ver, ver onder de maat.

Niet voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen mét condoom is extra, huh?! Dat zit toch bij elk huis in de standaardprijs, zo ook bij DS. Dit had je best bij de gastvrouw mogen aankaarten want dat hoort niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Isabellla&originUrl=weekAgenda.php?expand=1681164000
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Half mei heb ik met Isabella (op de site van Diane's Secret staat haar naam met 3 x L geschreven, misschien een typo?) een uurtje doorgebracht. Ik vond haar super.

Ze heeft een prachtig slank lichaam, stevige kleine borstjes (met tepelpiercings), en tattoos die haar prima staan. Ze weegt volgens mij rond de 50 kg en heeft een taille die je met twee handen bijna kunt omsluiten. En niet te vergeten een prachtig kontje.

Omdat ik een kleine, dunne penis heb had ik zelf een condoom in de maat small (omtrek 49 mm) meegenomen. Dat doe ik meestal, want de gewone maat (omtrek 53-55 mm) is te ruim voor mij. Sommige dames willen per se dat de "condooms van het huis" worden gebruikt, maar Isabella vond het geen probleem. Ze was (tegen bijbetaling) ook "in" voor SPH (Small Penis Humiliation), een fetish die ik als gevolg van mijn maat al een tijdje heb omarmd.

Ik hou niet van hele harde, SM-achtige SPH, ik ben meer van het softere werk. Dat deed ze prima. "Laat maar eens zien wat je met dat kleine pikkie kunt doen" zei ze. We begonnen in standje missionaris. "Zit je al in me, ik voel niets" en "Kun je niet dieper?" - terwijl ik al helemaal binnen was. En meer van dat soort opmerkingen, dus het duurde niet lang of ik was keihard en moest even stoppen met pompen.

Ze heeft trouwens een heerlijk strak kutje, en was super nat van zichzelf.

Daarna nog een rondje doggy, en tenslotte in standje 1 mijn ballen leeggespoten.

Zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben het dus niet eens met de recensie hierboven, maar het is waar je van houdt natuurlijk. Smaken verschillen gelukkig, want anders liepen we allemaal, voorvocht druipend, achter hetzelfde wijf aan...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan