Recensie Isabella, j'aime la vie, Zwolle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BladeII

Wandelaar
70
27/10/21
72
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
150
Ondanks dat ik Jaime Zwolle niet de prettigste lokatie vind ( oud .. niet heel schoon , zie ook andere reacties) zijn er meerdere dames echt top !

Isabella bezoek ik best regelmatig, we hebben een leuke klik. Ze is een spontane prachtige vrouw met een heerlijk lichaam. Ze masseert met heel haar lichaam en plaagt je met intieme aanrakingen. Ik maar vrijwel altijd gebruik van de extra pmc €50,- ze doet dit heerlijk zacht, subtiel en zolang je wil, anaal stimuleren doet ze ook, je kan goed overleggen wat je prettig vindt. Al met al een leuke masseuse die goed weet wat ze doet !!

Is dat dezelfde dame als
Nee zeker niet ! Isabella werkt al jaren in Zwolle ( zoals ze zelf zegt met veel plezier)

Thnx ! Wel stukje verder rijden , maar zeker de moeite waard haar ff weer op te zoeken 😇. Toevallig gisteren de salon nog bezocht, daar wisten ze niet waar ze heen was gegaan. Massage van Wendy gehad , hier zal ik nog een recensie van schrijven ook.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
280
Ze zit nu in Hoogezand en ik kom er net weg.
Zal voor mij geen herhalings gevaar optreden.
Toen ik weer in de auto zat dacht ik heel even dat de klok kapot was zo vroeg zat ik er alweer in.... De extra's zijn ook summier.
Heb betaald voor anderhalf uur 230 euro, was prijzig. Toen ik daar aankwam had ze niet zolang, had namelijk voor twee uur geboekt wat 280 euro zou zijn. En uiteindelijk dus 230 euro betaald voor een uur massage. Had ook nog 50 euro betaald voor wat extra's. Pmc was prima maar duurde niet lang maar het intieme duurde opgeteld 5 min en daar betaal je dan 50 euro voor. Opgeteld dus 280 euro lichter voor een uurtje. Nadat ik aangaf dat ik bijna kwam ging het tempo erop en was ik zo klaar terwijl we tijd zat hadden, de rest van de tijd kreeg ik een voetmassage en hadden we een praatje. Vandaar dat ik dacht dat we echt wel onze tijd hadden volgemaakt maar dat bleek niet zo te zijn. Massage was wel grappig maar daar hoef je niet voor te komen, het is vrij random en start bij de voeten.

Terug
Bovenaan Onderaan