Recensie Isabella ( Temptation Deventer) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexsex

Stamgast
290
29/11/21
247
10
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/isabella/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een tantra massage mogen krijgen van Isabella. Een heel mooi lichtgetint en heel jong meisje. Ze is nog wat verlegen en praat niet veel maar haar massage is geweldig.
Zoals gewoonlijk begin je ook bij haar liggend op je buik maar haar vingertoppen glijden veelvuldig tussen je benen om dat wat daar zit op een speelse en heerlijke manier aan te raken.
Nadat ik op mijn rug kon gaan liggen en ik haar mooie jonge lichaam in vol ornaat voor mij zag en bovenop mij voelde liet ze met haar handen duidelijk voelen het lekker te vinden aan een penis te zitten.
Het was een meer dan aangenaam uurtje.
 
twee weken ook bij Isabella geweest. Een knappe dame, maar heeft nog geen verfijnde techniek. Het voelde alsof ze zich niet op haar gemak voelde. Deed zelf rustig, maar vond het matig. Knappe exotische dame, maar niet voor herhaling vatbaar
 
twee weken ook bij Isabella geweest. Een knappe dame, maar heeft nog geen verfijnde techniek. Het voelde alsof ze zich niet op haar gemak voelde. Deed zelf rustig, maar vond het matig. Knappe exotische dame, maar niet voor herhaling vatbaar
Bijzonder deze reactie/ervaring, gezien je 2 vorige vragen van vandaag ( die door beheer zijn verwijderd) waarbij je de suggestie wekte ook een keer met dit meisje te willen afspreken...
 
ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen om zodoende opnieuw te kunnen afspreken. Bij mij was ze wat afstandelijk. Qua uiterlijk is ze bloedmooi. Maar ze mist ervaring en sensualiteit. Als anderen betere ervaringen hebben, en wellicht iets 'extra's' hebben ervaren. Wellicht moet ik dan nog een poging wagen😅
 
toch maar opnieuw een kans gegeven en is voor mij tevens de laatste keer. We hebben geen klik. Isabella was afstandelijk en haar communicatie voelde gemaakt. Het moest maar…

Nu gekozen voor een lingham en die heeft ze prima uitgevoerd. Ik zoek echter een perfecte uitvoering zoals bij Daphne, nienke, Vera of Lara.

Niet getreurd, soms heb je geen klik met een dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan