Recensie Emma, Temptation Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alexsex

Stamgast
290
29/11/21
247
10
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vlak voor mijn vakantie, in 2e week van juli een afspraak gemaakt bij Temptation met Emma op haar eerste werkdag hier.
Ik was zeer nieuwsgierig naar haar op basis van de toen geplaatste foto. Ik was ook nog eens haar eerste klant hier.
Ze vond het best spannend en was in begin best verlegen maar al heel snel kwam ze los en gaf een overheerlijke tantra massage waarbij ze duidelijk liet blijken zelf ook graag te genieten van een massage date. Ze is zeer ervaren en werkelijk ongelooflijk mooi. Naar mijn smaak heeft ze wel iets teveel tattoos waardoor haar mooie roomwitte huid op veel plekken bedekt is met inkt. Maar haar gezichtje en borsten zijn adembenemend mooi.
Ik hoop dat ze een blijvertje is hier. Ze gaf aan het een tijdje hier te proberen maar dat de reistijd met de auto haar wel tegenviel, ruim 2.5uur. Voorlopig komt ze daarom hooguit 1x per week.
Hoop nu snel weer met haar te kunnen afspreken
 
Vlak voor mijn vakantie, in 2e week van juli een afspraak gemaakt bij Temptation met Emma op haar eerste werkdag hier.
Ik was zeer nieuwsgierig naar haar op basis van de toen geplaatste foto. Ik was ook nog eens haar eerste klant hier.
Ze vond het best spannend en was in begin best verlegen maar al heel snel kwam ze los en gaf een overheerlijke tantra massage waarbij ze duidelijk liet blijken zelf ook graag te genieten van een massage date. Ze is zeer ervaren en werkelijk ongelooflijk mooi. Naar mijn smaak heeft ze wel iets teveel tattoos waardoor haar mooie roomwitte huid op veel plekken bedekt is met inkt. Maar haar gezichtje en borsten zijn adembenemend mooi.
Ik hoop dat ze een blijvertje is hier. Ze gaf aan het een tijdje hier te proberen maar dat de reistijd met de auto haar wel tegenviel, ruim 2.5uur. Voorlopig komt ze daarom hooguit 1x per week.
Hoop nu snel weer met haar te kunnen afspreken

Ervaring is mooi beschreven. Overweeg ook een bezoek.

Je zegt dat ze zeer ervaren is, waar zouden we haar van kennen?
 
Ik vind dat het niet aan mij is om haar "arbeids"verleden op deze site te delen. Ze komt iig diep uit het zuiden van dit land.
Dank voor je recensie! Bij Temptation werken ook regelmatig dames uit de omg Groningen. Die zijn zo ook maar 2 uur+ onderweg per enkele reis. Enerzijds snap ik het goed, het is een vd mooiste en fijnste salons in NL… en tegelijkertijd hulde voor de heldinnen die voor ons telkens toch maar zo'n afstand afleggen 🙏🏻
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan