Recensie Esmee, Temptation, Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
24/07/23
0
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ging al enige tijd naar normale massage salons om mijn spieren los te maken. Daar gebeurde nooit iets "extra's". Sinds Corona nergens meer geweest. Ergens werd mijn interesse gewekt in een massage waarbij er iets meer mogelijk is. Opzoek gegaan naar salons in de buurt, kwam ik Temptation tegen in Deventer. Op basis van een goede recentie op hun website en het leuke verhaal bij Esmee, op voorhand voor haar gekozen.

Op zaterdag 15 juli was het zover. Mijn eerste bezoek aan Temptation en aan Esmee. De salon is binnen heel mooi, netjes en schoon. Woorden alleen kunnen niet beschrijven wat voor bijzondere ervaring dat was. Je moet het ervaren. Esmee is een vrolijke, aantrekkelijke en lieve vrouw die oprecht interesse in je heeft. Ze luisterd naar je wensen en laat ze uitkomen. Het waren haar woorden, maar die 1000% inzet maakt ze meer dan waar.

Helaas zie ik dat ze momenteel van de site is verdwenen. Ik hoop dat ze nog terug zal keren. Het is dubbel en dwars de tijd en het geld waard.
 
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de tweede keer bij deze dame geweest. Ik kies altijd voor een lingam massage en zij doet dit op een zeer fijne manier.
Esmee is een leuke dame, met een mooi slank lichaam, kleine borsten met mooie grote tepels. Ze masseert heerlijk en is vriendelijk met een open karakter. Leuke aanwinst voor deze salon en nu al een favoriet.
 
Recensie
Vandaag voor het eerst Esmee bezocht. Hierbij gestimuleerd door enkele enthousiaste recensies. Esmee werkt nu 5 dagen per week! Opmerkelijk dat je als klant niets merkt van vermoeidheid of uitputting. De zeer positieve beschrijvingen bleken volledig terecht. Ik heb een geweldig fijn uur gehad. Ik wilde graag verlengen, maar dat was niet meer mogelijk. Volgende keer plan ik langer . Esmee is een mooie slanke vrouw, met fijne kleine borsten en een heel fraai gezicht. Esmee is opgewekt en prettig in communicatie. De sessie begon met een "knuffel kennismaking".
Heel prettig en relaxed. Daarna een heerlijke Lingam massage wat zo lekker was dat het moeite kostte om het HP nog even uit te stellen. Ook de btb was top.
Herhalings gevaar zeer groot.
Ik kom zeker terug (Esmee werkt verslavend).

 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daar is ie dan. Mijn eerste recensie. Hopelijk heb ik hem goed ingevuld. Vandaag bij Esmee geweest. Wat een fijne dame. In meerdere opzichten. Fijntjes gebouwd, maar ook zeer fijn in de omgang. Ging voor lingam en dat voert ze zeer prettig en met plezier uit.

Temptation, behalve het aanrijden, vind ik dat ze heel discreet omgaan met je bezoek en ervoor zorgen dat je verder geen andere medelopers tegen komt wat ik erg kan waarderen.

De dame die me ontvang, mooie blonde. Die geeft geen massages zeker? Damn daar was ik meteen verliefd op. 😅 pfoe…
 
Daar is ie dan. Mijn eerste recensie. Hopelijk heb ik hem goed ingevuld. Vandaag bij Esmee geweest. Wat een fijne dame. In meerdere opzichten. Fijntjes gebouwd, maar ook zeer fijn in de omgang. Ging voor lingam en dat voert ze zeer prettig en met plezier uit.

Temptation, behalve het aanrijden, vind ik dat ze heel discreet omgaan met je bezoek en ervoor zorgen dat je verder geen andere medelopers tegen komt wat ik erg kan waarderen.

De dame die me ontvang, mooie blonde. Die geeft geen massages zeker? Damn daar was ik meteen verliefd op. 😅 pfoe…
hahaha ja de Gastvrouw ... whoww die is lekker !!!
 
Zeer knappe ontvangstdame inderdaad. Echter de service van de dames houd mij nog wel afwezig.

Ik heb nog niet iedereen geprobeerd of gezien.

Maar van de categorie Cindy en Daphne nog niet meer gezien of beleefd.

Isabella staat nog op mijn lijst.
En ook Esmee ben ik benieuwd naar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan