Recensie Lara, Temptation Deventer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dann90

Wandelaar
43
30/01/23
40
9
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/lara/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst in tijden Temptation weer eens bezocht, en kwam na wat rondneuzen op de website uit bij Lara.

Op haar pagina geeft ze aan een doordringende blik heeft, en wat voor heerlijke blik. De massage is ook echt fantastisch waarbij ze veel aan het teasen is. Super opwindend..

Het is ook nog eens een hele relaxte dame in de omgang dus kan haar zeker aanraden! Groot herhalingsgevaar.
 
Voor het eerst in tijden Temptation weer eens bezocht, en kwam na wat rondneuzen op de website uit bij Lara.

Op haar pagina geeft ze aan een doordringende blik heeft, en wat voor heerlijke blik. De massage is ook echt fantastisch waarbij ze veel aan het teasen is. Super opwindend..

Het is ook nog eens een hele relaxte dame in de omgang dus kan haar zeker aanraden! Groot herhalingsgevaar.

Herhalingsgevaar is groot! Lara is een topper. Mooie volslanke dame en masseert gretig en sensueel.

Ik kies bij haar altijd de lingam massage. Tijdens de hele massage verplicht ze je om je recht in haar ogen aan te kijken. Het oogcontact in combinatie met elkaar aanraking van je jonkheer is intens.

Ze commandeert mij om steeds haar in de ogen aan te kijken. Als extra dimensie stopt ze als ik weg kijk. Dat maakt het leuk!
 
Herhalingsgevaar is groot! Lara is een topper. Mooie volslanke dame en masseert gretig en sensueel.

Ik kies bij haar altijd de lingam massage. Tijdens de hele massage verplicht ze je om je recht in haar ogen aan te kijken. Het oogcontact in combinatie met elkaar aanraking van je jonkheer is intens.

Ze commandeert mij om steeds haar in de ogen aan te kijken. Als extra dimensie stopt ze als ik weg kijk. Dat maakt het leuk!
Op de site van Temptation staat nu dat Lara pas weer terugkomt in april 2024. Dan gok ik dat ze weer zwanger is nu...
Voorlopig dus weer een top masseuse minder daar..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan