Recensie Isabella, Kortrijk, Knokke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fanboydude

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
441
20

Extreem strak figuur!

Deze Zuid-Amerikaanse vlam zo'n week of 3-4 terug bezocht, toen nog in Kortrijk, was bezig aan haar laatste dagen daar en zit nu blijkbaar in het mondaine Knokke-Heist.
Het past wel bij deze überslanke fitbody, want ze heeft een selectieprocedure om te bepalen wie er mag komen.

Ik heb haar profiel al gezien in Rotterdam op Kinky.nl ook.

Nu over haar selectieprocedure, ze begint al met te melden op haar profiel enkel Vlaamse mannen te aanvaarden.
Als je dan contact met haar opneemt via whatsapp, vraagt ze een foto van jou waarop ze dan concreet een beslissing zal nemen.
You hate it or you love it, dat is nu eenmaal het toegangsticket, u weze gewaarschuwd....Soit, ik was geslaagd :)

Looks:
Ja, gene zever, het is letterlijk de dame vanop de foto's en de talrijke videos op haar profiel.
Als dat uw ding is (superstrak, lang slank, big brazilian booty en big-fake-boobs), ga ervoor, want ze zijn dun bezaaid!

Ik moest nog een 3 tal kwartier wachten, omdat ze nog onderweg was, bleek 'onderweg' want ik zag nog iemand buitengaan en daarna kon ik komen.
Ze deed de deur zelf open in een langs de buitenkant onopvallend, doch vanbinnen groot herenhuis.
Ze heeft een guitig lachje!

Maar dat lijf, wat een wespentaille!
Ze gaf mij ook complimenten door te zeggen dat ze me wel knap vond precies.

Ik kon die kont ook niet negeren, mooi gesculpteerd.
Ze zei door veel squats te doen én, het zou ook deels opgemaakt zijn door buikvet te verplaatsen naar haar kont, iets wat blijkbaar nogal wat gebeurd in Brazilië....
Hoe of wat, het is fucking geil zo'n kont! Stevig, mooi en vooral geen sili's

Die tieten daarentegen, wel.
Maar, niettemin vind ik ze mooi.
Ik ben voor natuurlijke dikke tieten, maar boobjobs gedaan met kennis van zaken weet den deze ook af en toe te appreciëren, en dit was er zo eentje :)
Ze pasten ook vooral bij haar slanke taille, dus al bij al een meer dan geslaagde 'package'

Intiem gedeelte
Njaa, dat is toch niet on par met het niveau van haar looks hoor.
Het is zo een typsiche doektjes madam, voor elke handeling, een doekje....ze doet het zo onopvallend mogelijk, maar je kan zoiets gewoonweg niet negeren.
Haar pijpbeurt kan ik me zelfs al niet meer herinneren...zo 'goed' was het...slecht zal het niet geweest zijn, want een slechte pijpbeurt blijft je ook bij :):rolleyes:

En het neuken, ja, veel passie, zoals je zou hopen na het zien van al dat moois, zat er eerlijk gezegd ook niet in.
Gelukkig wel de 3 standjes kunnen doen: cowgirl, doggy en missionaris.
En in zo'n situatie van een matige service ben ik persoonlijk altijd blij dat ik het kan proberen enigszins goed te maken door in de laatste stand, missionaris, goed door te beuken (of in doggy, kan natuurlijk ook), wat ik dan ook gedaan heb.
Maar ook in die laatste beukstand zat haar hand er deels tussen, zoals in elke stand! :unsure: Wederom, niet opvallend of echt hinderlijk dat het begint te storen aan de kwaliteit van de penetratiebewegingen die wij mannen uiteindelijk als doel hebben, maar het doet wel een beetje afbreuk aan de algehele beleving natuurlijk.

Nee, dan vond ik de hele opbouw en zelfs het afscheid (kleren aan en kleren uit) bijna opwindender dan de daad zelf....

Ik kan niet zeggen dat ik ze niet aanraad, want uiteindelijk heb ik mijn ding kunnen doen en is het een lijf die je niet veel tegenkomt, maar als je de review erop naleest, is er veel meer potentieel met zo een profiel en vooral met zo een lijf.

Ik zou concluderen: als je een service verwacht die gelijk staat aan wat je te zien krijgt, niet doen want dan wordt je teleurgesteld, maar als je gewoon al dat lijf wilt ervaren in real life, niet twijfelen!
 
Haar ook bezocht vorig jaar 2 keer in Brugge
En ik kan bevestigen wat fanboydude zegt
Het lichaam van een godin maar de service is aan de povere kant
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan