Recensie Isabella (Roe) Antwerpen, Schippersstraat 32/3 2,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar ooit bezocht eind vorig jaar ( 2021 ) rond Oktober / November, toen was ze nieuw denk ik want ervoor had ik haar nooit gezien.

Eerste keer was ok voor instaptarief, pijpen was zo en zo en om de 1 of andere reden wou ze perse dat je zei wanneer je kwam en dan trok ze bijna meteen terug.

Bon geen punten om echt over te vallen dus een tijdje later 2de keer geprobeerd voor 100 Euro.
Meteen toen ik daar klaar lag begon het van " if you pay 150 we can have more fun " vriendelijk geweigerd en dan sloeg het om.

Pijpen was meer hand dan wat anders, on top kwam ze welgeteld 30 seconden en vroeg te wisselen en in doggy kloeg ze na 3 min dat je nog niet gedaan had.
Moest ik wederom zeggen als ik kwam en dan trok ze al weg voor ik volledig klaar was.

Erna vroeg ze nog om drinken te gaan kopen voor haar en een vriendin want ze kon niet weg , maar voor bedankt.
Paar maanden terug klopte ze nog eens toen ze me zag en vroeg om binnen te komen maar ook voor bedankt.

Ik ga voor iemand anders niet zeggen of ze goed of slecht is maar voor mij was het niets, ze is wel altijd blijven lachen naar mij maarja heb het na 2x toch maar voor bekeken gehouden.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een maand geleden eens bij Isabella langsgeweest. Had haar eerder al wel gespot maar nu met haar schoolgril rokje trok ze men aandacht! Binnen boven was het een nette kamer waar alles netjes in orde was. Dan begon ze me eerst te strelen, gevolgd door een aangename blowjob. Intiem was niet zo wauw, ze hield steeds haar hand ertussen waardoor de ervaring niet zo super was. Zowel bij doggy als zij on top was het hand ertussen. Hierdoor genoot ik niet ten volle en kwam ik ook niet meteen. Hierdoor werd zij dan weer licht geïrriteerd. Op het einde deed ze dan als laatste positie reverse cowgril en twerkte ze haar kontje stevig op en neer waarbij ik uiteindelijk wel lekker de CD volgespoten had!
Al bij al dus niet zo top...
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik moet me helaas aansluiten bij de meerderheid hier.

Erst en vooral zag ze er echt wel verrukkelijk uit in dat zwarte eendelige setje. Vriendelijk was ze ook zeker wel.

Eenmaal boven zag ik al de dildo's en maakte ik daar een opmerking over. Ze vroeg of ik dat wilde proberen, maar de enige goeie plaats in mijn geval is een dildo in een sappig kutje. Ze drong een beetje aan, want bij haar zou ik het mss wel leuk vinden.

Vervolgens op bed en ze gaf een degelijke bj, kon langer als ik wat langer zou blijven, maar daar had ik geen zin in.

Nadien ging ze me neuken en dat was een leuke verrassing dat ze me in reverse cowgirl besteef. Helaas kwam toen het handje dat nooit meer weg zou gaan. Ik moest ook laten weten wanneer de "sperm" kwam.

Gezien ik de laatste dagen blijkbaar mooeilijk klaar kom wist ik dat deze het niet zou worden.

Ze veranderde nog even naar gewone cowgirl, maar dat duurde niet lang want "hij was niet hard genoed". Dat was die zeker wel, het lukte natuurlijk moeilijk met dat handje in de weg.

Ze begon me even af te trekken en dat voelde goed, maar was ik natuurlijl niet voor gekomen.

Vroeg om haar te nemen in normal, enfin haar habd eigenlijk.

Ben er dan maar orgasme-fakend mee opgehouden😂.

Ook voor mij geen aanrader dus. Zonde, want mooi meisje.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mja, wat kan ik zeggen, zonder in herhaling te vallen van wat anderen hebben geschreven.
Ze ziet er goed uit. Leuk lachje en dat geruit rokje is echt de max.

Aan het raam gevraagd wat haar prijzen waren: 50 euro for 20 minutes.
Ikke: For blowjob, 69 en fuck?
Zij: 69 is 50 extra (Nee dank u dan).

Op de kamer uitkleden en op bed gaan liggen. Leuk dat het rokje aanbleef.

Eerst alles even opfrissen met een vochtig doekje.
Maar dan.
Condoom direct erover terwijl mijne jongenheer nog slap was.
En ja ook nu weer een vochtig doekje om de condoom proper te maken.
Pijpen was te slap om mij hard te krijgen. Dan maar aftrekken...maar ja, dat ging ni zo goed met die condoom erbij.
En dan de vraag of ik nog extra tijd wilde bijkopen.

Zij dan ff reverse cowgirl. Wel een leuk uitzicht op haar lekkere kont.
Oh ja, ze had ook nog een papieren doekje rond mijn jongeheer gedaan dat ze heel de tijd vasthield.

Mijn gevoel zat niet goed. Heb dat maar op mezelf gestoken omwille van de stress (vooral omdat het niet ging lukken).
Dan maar gevraagd om met de hand af te werken. Dat was wel redelijk.

Dus ja, als ik deze topic een paar uurtjes eerder had gelezen...was ik er niet binnengestapt en had ik mijn 50€ beter elders besteed.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb er zoveel spijt van dat ik de negatieve opmerkingen niet heb gelezen. Ik werd aangetrokken door haar glimlach en kleding, maar het was een grote vergissing.

Alle bovenstaande opmerkingen zijn waar:
1. na 1 minuut van de actie om meer geld vragen
2. condoom op slappe penis zodra ik in bed lig
3. lag in een rare houding dat ik haar niet kan aanraken of kussen
4. erg koud en de hele tijd geen emotie
5. vragen waar ik vandaan kom
6. Ik voelde me zo slecht dat ik haar vroeg om mij af te trekken met een handjob.

Ze stond voor het raam in plaats van naar de telefoon te kijken, dus ik dacht dat ze gepassioneerd was, maar ik had het helemaal mis. Ik kwam niet vaak in Antwerpen, en zij verpestte het totaal.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mja, wat kan ik zeggen, zonder in herhaling te vallen van wat anderen hebben geschreven.
Ze ziet er goed uit. Leuk lachje en dat geruit rokje is echt de max.

Aan het raam gevraagd wat haar prijzen waren: 50 euro for 20 minutes.
Ikke: For blowjob, 69 en fuck?
Zij: 69 is 50 extra (Nee dank u dan).

Op de kamer uitkleden en op bed gaan liggen. Leuk dat het rokje aanbleef.

Eerst alles even opfrissen met een vochtig doekje.
Maar dan.
Condoom direct erover terwijl mijne jongenheer nog slap was.
En ja ook nu weer een vochtig doekje om de condoom proper te maken.
Pijpen was te slap om mij hard te krijgen. Dan maar aftrekken...maar ja, dat ging ni zo goed met die condoom erbij.
En dan de vraag of ik nog extra tijd wilde bijkopen.

Zij dan ff reverse cowgirl. Wel een leuk uitzicht op haar lekkere kont.
Oh ja, ze had ook nog een papieren doekje rond mijn jongeheer gedaan dat ze heel de tijd vasthield.

Mijn gevoel zat niet goed. Heb dat maar op mezelf gestoken omwille van de stress (vooral omdat het niet ging lukken).
Dan maar gevraagd om met de hand af te werken. Dat was wel redelijk.

Dus ja, als ik deze topic een paar uurtjes eerder had gelezen...was ik er niet binnengestapt en had ik mijn 50€ beter elders besteed.
Niks toe te voegen, zeer gelijkaardige ervaring.
Nochtans een mooi poppetje.
Zonde.
 
Deze dame , samen met die blonde met dikke reet in VT 18 ( nacht, ik ken haar naam niet ) zijn absoluut te mijden en geven de minste service in het SKW.
Meningen verschillen hier duidelijk, zoals al vaker gebleken is. Mijn ervaringen met dames uit de avond/nachtshift zijn redelijk beperkt, maar Isabella staat hierbij voor mij absoluut in de top 3.
 
Vond het wel jammer dat mijn bezoek aan haar tegenviel. Ze zag er leuk uit als schoolgirl. Ben altijd rustig en vriendelijk. Ipv povere service had het lekker neuken moeten worden. Lijkt me voor de dame zelf ook beter denk ik dan, want dan kom je terug🙂.

Het is in elk geval duidelijk dat op wat uitzonderingen na deze dame allesbehalve waar voor het geld biedt en dus te mijden is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan