Recensie Isabelle, Bella Donna, Ardooie (vh Dreamgirls, Kortrijk) 4,71 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor wie geïnteresserd is :
veel van bovenstaande recensies zijn correct en kloppen.
Maar ...

De foto's bij de advertentie geven een totaal verkeerd beeld. Ofwel dateren ze van 20 jaar geleden, ofwel zijn ze van haar niet. En het aangezicht wordt bewust achterwege gelaten.
Wanneer je toekomt word je door een dame naar een kamertje geleid, en dan wordt er je meteen 150 euro gevraagd. Zonder dat je Isabelle te zien krijgt.
Ik stond er op om met haar eerst kennis te mogen maken, en dan pas te betalen.
Na vijf minuten (en maar wachten...) kwam de dame terug binnen (als een echte politie-agente), met Isabelle.
Het werd mij meteen duidelijk waarom er liefst meteen moest betaald worden :
Isabelle (aangekondigd als vijftiger) is zeker 15 jaar ouder dan aangegeven.

Tip : wacht eerst tot je haar gezien hebt, maak dan je beslissing, en betaal dan pas. Laat je niet in het zak zetten, koop geen katten in zakken.
Hallo ik ben pas gestart in deze branche verleden jaar in maart ...enkele foto's dateren uit die periode andere van een paar maanden geleden ......verleden jaar ging ik idd nog 3a4maal per week fitnessen maar mn gezondheidheid en andere omstandigheden lieten dit niet meer toe ...en idd nu op verlof geweest en enkele kilootjes bij gekomen door het lekkere eten en een dra´kje meer waar ik trouwens zelf niet tevreden ben , welteverstaan maar wie overkomt dat eens niet ...
Mn gezondheid laat me weer toe om te gaan sporten en daar zet ik met plezier weer mn tanden in zetten want heb dtt enorm gemist ...en idd de zon doet de huid geen goed maar als je me zo aanstootgevend vond mocht je dat gerust tegen mijzelf gezegd hebben dan had ik zonder hard feelings je geld teruggegeven ....maar naar ik me meen te herinneren heb ik vandaag ook geen enkele adonis ontvangen dus perfect kan je volgens mij ook niet zijn
Volgens u nat worden twijfelachtig ., maar hoe jij het verwoord is het duidelijk dat je totaal niet weet wie ik ben ...maar is jou verlies...niet het mijne lvg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan