Recensie Isabelle, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BenBrak

Wandelaar
73
18/01/22
60
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/3963562-isabelle
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week een aardige ervaring met deze dame gehad.

's Morgens een afspraak maken voor dezelfde middag via Whatsapp ging vlot en duidelijk. Opvallend dat zij een Belgisch nummer (+32) gebruikt. Een half uur voor honderd euro is tegenwoordig een prima prijs, tachtig erbovenop voor anaal was me te gortig. Dat komt voor mijn gevoel niet overeen met "I love anal sex" uit haar advertentie. Ze ontving in een soort algemeen kamer/studio-verhuur-pand met een centrale ligging. Ik was ruim op tijd, Isabelle niet: ik mocht een kwartier wachten.

Eenmaal binnen komt Isabelle goed overeen met de foto's en omschrijving uit haar advertentie: slank met flinke siliconenborsten van mooie vorm maar wel kunstmatig aanvoelend, een aardig gezicht met een leuke lach, lekkere lippen en inderdaad brildragend. Uiteraard geven de minst gefilterde foto's (momenteel nrs 11/38/39) het meest realistische beeld.

Even kort douchen, afdrogen met een gebruikte handdoek (bah) en op bed:
Zoenen was lekker, fijne lippen, vol overtuiging maar absoluut zonder tong, Pijpen met condoom was vrij stevig, vrij diep, weinig afwisselend en aan de korte kant. Ondertussen kon ik wel lekker met haar borsten, tepels, poesje en sterretje spelen. Vervolgens Isabelle bovenop voor een korte amazone waarna we naar missionaris wisselden voor het eindspel.
Opruimen met (vochtige) doekjes, een klein kletspraatje en even snel opfrissen. Daarna rustig aankleden en na een minuut of vijfentwintig stond ik weer buiten.

Onder de streep: Een dame met een heerlijk lichaam en een nette basisprijs, redelijke service maar wel een beetje vlotter dan ik wenste.
 
@Koenxxx: Let op dat ik niet stel dat ze geen PZC doet, ik heb er niet naar gevraagd. Bij veel dames kan het tegen meerprijs en ik heb ook wel meegemaakt dat bij langere of herhaalde dates, PZC inclusief is.

@Kaiser Wilhelm: Beffen of een vinger naar binnen heb ik niet geprobeerd of gevraagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan