WHEM Isabelle rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een lieve vrouw, ik in verleden met haar afgesproken. Ze heeft me laten voelen dat het implantatie waren. Ze kan goed pijpen, en het was geen probleem dat ik in haar mond klaar kwam. Denk dat ze het lekker vind..

Ik denk dat ze het voor de hobby doet in het weekend.

Maar vaak worden de account door meerdere dames gebruikt is mij wel eens opgevallen.

Ik kan haar gewoon app om aftespreken zonder vooraf te betalen
 
Het is een lieve vrouw, ik in verleden met haar afgesproken. Ze heeft me laten voelen dat het implantatie waren. Ze kan goed pijpen, en het was geen probleem dat ik in haar mond klaar kwam. Denk dat ze het lekker vind..

Ik denk dat ze het voor de hobby doet in het weekend.

Maar vaak worden de account door meerdere dames gebruikt is mij wel eens opgevallen.

Ik kan haar gewoon app om aftespreken zonder vooraf te betalen
Hi Seba,

Hoe weet je dan of je met de juiste afspreekt?
 
Dus deze dame heeft een account sinds 28 maart 2019, haar advertentie is al 321.000 keren bekeken. Ze heeft hier maar 1 review over haar.

Ik vroeg naar haar prijs, ze vraagt €200 voor een uur.
 
Ze is het wel waard, ze doet het ook alleen in de weekenden,en is ook al eens tijdje niet op sexjobs geweest.

Het is een lieve vrouw, mij is het ook nog steeds niet gelukt om opnieuw met haar af te spreken. Dat komt meer doormij dan.

Maar ik weet dat ze wel lief is bijmij. Hoe ze bij andere mannen is weet ik niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan