Recensie Isis / Marinna 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
16.5
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/braziliaanse-hittemarynna.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow.

Gesproken over een klik!
Afgesproken in het holst van de nacht in Brussel. Ze deelt een appartementje met Sandy Fernanda. Maar tourt ook redelijk wat rond. Wat een lange benen. Mooie amazone. Ik zag haar oogjes glinsteren van goedkeuring toen de deur open ging en we elkaar konden keuren in die eerste oogopslag tussen klant en dvp. Heel vriendelijk en nadien leek het ook een super goede persoon te zijn. Fair. Iets wat de helft van de keren moeilijk te vinden is. En niet labiel. Waar onze ts dames toch een handje van weg hebben. De verwende furies. Niet hier dus. Ondertussen al een 10 tal keren geweest over de jaren. Je kunt er steeds op rekenen. Geen enkele teleurstellende ervaring. Ook de service werd steeds beter. Veel dames hebben geen reden tot herbezoek na 2 of 3 keer. Hier ging het van hete one night stand tot intense lovers fuck. Met de bezoekjes schakelden we over naar neuken zonder en sindsdien was de seks fenomenaal. Ze neukt leuk en consistent in een rythmische draf en houdt het daardoor verrassend lang vol. Vaak zijn de keren dat ze me zo klaar neukt. Als ze me ziet spuiten wordt ze zo geil dat ze zich uit mij trekt en snel over mijn gutsende pik laat glijden om zo squatting cowgirl (aka wild horse) wat natte strokes in haar kontje te nemen terwijl ze waanzinnig aan haar pik trekt en zo razendsnel ejaculeert nog voor mijn pik zijn sterkte verliest na het reeds gekomen zijn. Zo blijven we dan eventjes op elkaar liggen tot we ons gaan reinigen.

Voor iemand die zo lekker kan neuken en geen enkele keer mist in het geven van een goede service is alleen 5 sterren voldoende.

 
Leuke review! Echter op haar profiel staat 21cm, jij geeft aan 16,5cm. 21cm is veel te groot voor mij dus mocht het echt eerder de 16 zijn kan ik het misschien eens proberen..
 
Martina is top! Al veel gelezen van niet gemaakte afspraken en fake advertenties maar zij is echt zoals op de foto's. Mogelijkheid om voor en na te douchen. Heerlijk gezoend, elkaar lekker gepijpt. Daarna nam ze me doggy en nam me hard en heerlijk zonder dat het pijn deed. Topdate.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan