WHEM Issa Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emir244

Wandelaar
69
23/10/23
16
6
Goedemiddag mede wandelaars.

Heeft er iemand ervaring met Issa?

Zit in het zelfde huis als Paula te Hasselt. (Herken de foto van buiten)

Ik ben benieuwd, ziet er een aparte uit!
 
Goedeavond mede wandelaars

lange lezer eerste reactie

juist voor de eerste keer een bezoek gebracht aan deze dame. zij vraagt me of ik voor extra services wou nemen (wat niet in whatsapp werd vermeld +100 euro) zeer mooie dame naar mijn smaak foto's kloppen. spreekt weinig Engels (Google translatie werd gebruikt.) is van Roemeense afkomst.
paar minpunten in mijn ogen: 1) kamer rook naar de sigaretten
2) na ontvangst en mij plaats te laten nemen op bed verdween ze opeen voor 5 min.
3) na de seks staat ze opeens op uit bed en neemt een sigaret. rookt deze sigaret naast mij in bed.
4 ) 1 uur betaald = na 40 minuten terug aan de voordeur.

voor mij is het niet voor herhaling vatbaar
 
Goedemiddag mede wandelaars.

Heeft er iemand ervaring met Issa?

Zit in het zelfde huis als Paula te Hasselt. (Herken de foto van buiten)

Ik ben benieuwd, ziet er een aparte uit!
Even doorzoeken en je leert dat ze ronduit negatief beoordeeld wordt
 
Waardeloze service in een heel mooi lijfje! Wegblijven dus! Ik had betaald voor een uur, maar ze zette me na 30 min buiten omdat iemand anders de kamer nodig had (villa Valentino). Kreeg wel nog 50 terug, maar was niet aan mijn trekken gekomen. Niet naar toe gaan!
 
Waardeloze service in een heel mooi lijfje! Wegblijven dus! Ik had betaald voor een uur, maar ze zette me na 30 min buiten omdat iemand anders de kamer nodig had (villa Valentino). Kreeg wel nog 50 terug, maar was niet aan mijn trekken gekomen. Niet naar toe gaan!
Denk dat ze met een paar meisjes 1 kamer huren. Dan moet het soms wel eens snel gaan. Wel fijn dat je een deel van je geld teruggekregen hebt, want dit is meestal niet zo.
Deze meisjes zijn enkel goed voor een snelle wip, meer moet je echt niet verwachten.
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan