Recensie Issa, Hasselt 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1556

Meubelstuk
Forumpionier
1.350
21/07/21
1.820
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Lang getwijfeld of ik over haar een recensie zou plaatsen. Maar dan nu toch ff tijd gemaakt.
Mja Issa is 18jaar en heeft een zeer mooi atletisch lichaam. Een guitig gezichtje en het profiel bood me dingen aan die ik zoek in een date. Namelijk GFE.
Tot daar al het positieve.
Het begon al bij het begin. Bij het uitkleden was ze constant aan het kijken naar wat ik had "hangen". Op zich niks mis mee maar ze keek alsof ze zich afvroeg of ik een stukje thuis had gelaten ( ja ik heb een bloedlul, hij groeit dus enorm en daar moet je wel ff moeite voor doen Issa!)
vervolgens de verplichte douche en hop het bed op.
Toen zei ze ineens , ga eens aan de andere kant liggen, dit is mijn kant. Ik in de veronderstelling dat we elke cm van het bed zouden gebruiken werd dus meteen weer met de neus op de feiten gedrukt, niet dus. Ondertussen "groeimarge" 0 procent. Maar hey, ik had zin en vooral hoop.
Ik stelde een simpele brave vraag,namelijk mag ik je zoenen (op de adv stond tongzoenen dus ging wel goed komen ) "ja maar niet heel het uur"
Ok dan.
Dan maar aan het beffen begonnen. Meid stelt zich helemaal geen zak open voor enig plezier. Ik ben geen seksgod maar als er 1 ding is wat ik kan is het beffen . reactie? 0,0 en een kut zo droog als de sahara.
pijpen dan maar, na 1 min, "zeg word hij nog stijf?" Met het afgelopen halfuur in mind wist ik dat het moeilijk ging worden. Verder is de date wat uitgebloed naar nog wat babbelen en een massage( een dure massage achteraf bekeken)
Was een lesje toen , en ondertussen al veel meer goede ervaringen opgedaan als slechte. Maar deze recensie zou te eerlijk zijn om ze niet neer te pennen .
Issa......nee Issa is het zeker niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-guysi-returned-to-the-city-full-services.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

Wert bij villa valentino bij Hasselt .
Had eigenlijk een afspraak met de aziatische Jinzi , maar die nam bij aankomst de telefoon niet op .

Werd door de kleine Roemeense "isabella" overtuigd voor een onderonsje zc .
Begon met pijpen wat niet geweldig was , dana ging ze op me rijden wat wel geweldig was .
Wouw niet zoenen en ook niet beffen . Dana even bovenop gelegen en 1x gekomen.

Dat was voor haar het einde van de rit . Heb voor 1 uur betaald maar heb misschien 20 minuten actie gehad .
Afrader
 
Terug
Bovenaan Onderaan