WHEM Ivana Tilburg,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen kontakt maar wel geïnteresseerd dus ik volg dit even. Alhoewel de advertentietekst wel een beetje vreemd overkomt. Lijkt wel of een man die tekst heeft geschreven.

Doet ze wel aan ontvangst voor zover je weet?
 
Bij mij geeft ze aan vanaf 1 november te kunnen ontvangen. Voorlopig afspraak mee gemaakt. Even los vd ervaringen op de wieheeftgebeld-site komt het contact op mij normaal over tot nu toe. Keep you posted.
 
Nee, ik had afgelopen vrijdag met haar willen afspreken maar ze kon alleen in de avond. En dat kon bij mij dus niet.

Ik blijf wel proberen want ze heeft wel wat vind ik. Jij wel al met haar kunnen afspreken?
 
Nee, ik had afgelopen vrijdag met haar willen afspreken maar ze kon alleen in de avond. En dat kon bij mij dus niet.

Ik blijf wel proberen want ze heeft wel wat vind ik. Jij wel al met haar kunnen afspreken?
Ik probeer deze week.. ze heeft wel iets — mss met haar lengte . Als het lukt horen jullie het wel
 
Ik heb een afspraak gepland staan voor vanmiddag. Heb wel gevraagd of ze eerst kan bellen. Als het door gaat schrijf ik gelijk een review daarna. Ben heeeeel benieuwd. Lijkt wel te mooi om waar te zijn. Helaas is mijn ervaring dan dat het dat dan ook blijkt te zijn…maar wie weet!
12237786-D4A1-4DA4-96A3-77F02BB6EB1E.png
Tja…. Ben trots op mijn onderbuik gevoel denk ik
 
Laatst bewerkt:
I d d veel contact gehad , kom over uurtje , o nee toch anderhalf uurtje enz enz , ik ben nu vertrokken !! Nu week later nog niet gearriveerd ! Zo nep als maar zijn kan eerder nr. En foto verzamelaars , dus pas op !
 
Terug
Bovenaan Onderaan