WHEM Ivana Tilburg,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er nu niemand die haar reeds gepaald heeft? Contact verloopt prettig maar wat ik hier dan lees… red flags
iemand?
Staat nog op de wish list.. ben enkel aan de voordeur geraakt maar was "nog" niet thuis.. half uur gewacht en doorgereden en toen belde ze om alsnog te komen. Ben ook niet zeker of het haar voordeur was. Maar blijft wel op mijn lijstje staan met haar lengte.
Ze klonk wel aangenaam aan de telefoon.
Bizar !
 
ben net aan het mailen met haar...jouw uitspraak os gebaseerd op.??
Haha tja,
Blijf doormailen en dadelijk ga je ze appen. Via app wordt er een date gepland die uiteindelijk niet doorgaat. Om dat goed te maken wordt er gebeld en daarna gebeurd er alsnog niks… nog een appje met excuses (als je geluk hebt) en dan is het stil…

Reageer maandag nog eens op deze review… ben zeer benieuwd (NOT) wat jou reactie zal zijn
 
Jammer van de reacties hier. Ik heb met haar wel een gesprek gehad en een leuke date. Ik was sceptisch door de review hier maar uiteindelijk een afspraak kunnen maken en hele leuke date gehad. Het is een lieve meid die echt niet fake is. Ze heeft misschien bij sommige fouten gemaakt maar echt de moeite waard om een afspraak te plannen.
 
wie kan mij vertellen wat hier achter zit?
je ziet zoiets als deze wel vaker
leuk contact, maar als puntje bij paaltje komt gaat het niet door
zijn ze ziek of plotseling weg....
maar wat daar achter? want iemand betaald wel voor de advertentie....
op zoek data/gegevens om iemand te chanteren? je kenteken van je ahto als je door de wijk rond of staat te wachten ?
of een zieke vent die zich als leuke vrouw voordoet?
 
wie kan mij vertellen wat hier achter zit?
je ziet zoiets als deze wel vaker
leuk contact, maar als puntje bij paaltje komt gaat het niet door
zijn ze ziek of plotseling weg....
maar wat daar achter? want iemand betaald wel voor de advertentie....
op zoek data/gegevens om iemand te chanteren? je kenteken van je ahto als je door de wijk rond of staat te wachten ?
of een zieke vent die zich als leuke vrouw voordoet?
Goei vraag— amusement?

Luistert er dan niemand bij sexjobs naar klachten?
 
wie kan mij vertellen wat hier achter zit?
je ziet zoiets als deze wel vaker
leuk contact, maar als puntje bij paaltje komt gaat het niet door
zijn ze ziek of plotseling weg....
maar wat daar achter? want iemand betaald wel voor de advertentie....
op zoek data/gegevens om iemand te chanteren? je kenteken van je ahto als je door de wijk rond of staat te wachten ?
of een zieke vent die zich als leuke vrouw voordoet?
Of misschien moet er eens nagedacht worden of het wel klopt wat er gezegt wordt en zijn sommige mannen hier net zulke leugenaars als dat ze over de dames zeggen?
Echt ziek hoe sommige hierop blijven reageren terwijl er zoveel leugens verteld worden. Chapo.

En ja ik ben misschien de enige die zegt wel een mooie date te hebben gehad maar ik ben niet te beroerd me mond open te doen. Jammer dat girlreview niets doet met fake mannen, fake informatie en dit allemaal maar toelaat. Maar goed hier zal ook wel weer een reactie op komen want blijkbaar is dat heel belangrijk.
 
Of misschien moet er eens nagedacht worden of het wel klopt wat er gezegt wordt en zijn sommige mannen hier net zulke leugenaars als dat ze over de dames zeggen?
Echt ziek hoe sommige hierop blijven reageren terwijl er zoveel leugens verteld worden. Chapo.

En ja ik ben misschien de enige die zegt wel een mooie date te hebben gehad maar ik ben niet te beroerd me mond open te doen. Jammer dat girlreview niets doet met fake mannen, fake informatie en dit allemaal maar toelaat. Maar goed hier zal ook wel weer een reactie op komen want blijkbaar is dat heel belangrijk.
Schei toch uit, keer op keer laat ze de mannen rijden en later in de koude kleren staan en kom jij nu voor haar op. Of je haar bezocht hebt of degene die de advertentie beheert laat ik even in het midden als nieuwkomer.
 
Schei toch uit, keer op keer laat ze de mannen rijden en later in de koude kleren staan en kom jij nu voor haar op. Of je haar bezocht hebt of degene die de advertentie beheert laat ik even in het midden als nieuwkomer.
Idd helemaal waar,dit Tilburg 123 reageerde al eerder,hij of zij de date uit de zak van sinterklaas ,wat een giller 🥳🥳🥳
 
Onzin dit weer. Ook Lorenzo is FAKE! wel weer heeeeel toevallig. Vandaag account aangemaakt etc en wel beweren dat Ivana echt is…. Hahaha mannen. Laten we dit draadje aub massaal negeren. Ook dit is aandacht die gewenst wordt….
Doei!
 
"Contact door te bellen is niet mogelijk ook niet via whatsapp bellen of videobellen."

Dan weet je eigenlijk al dat er iets niet in de haak is.

"Indien er een afspraak gemaakt is kan er gebeld worden of videobellen voor reality check.""

Je moet verplicht eerst een afspraak maken voordat je mag videobellen.
WTF
Daar zal wel iets achter zitten, verzoek om foto of vooruitbetaling bv.
 
Dus iedereen moet zelf weten hoe hij met die advertentie omgaat.. óf je gelooft er niks van, óf je belt haar op... easy..Geen issue om lang over te soebatten naar mijn idee..
Goed lezen je mag niet bellen🥳🥳🥳
Prijzen zijn als volgt:
1 uur = €200,00
2 uur = €400,00
3 uur = €600.00
4 uur of langer is bespreekbaar.

Bij verplaatsen komt er 50 euro reiskosten bij per uur 50 euro per uur aan reiskosten 🥳🥳 wordt ze door een transportbedrijf op een pallet geleverd dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan