WHEM Ivy TS, Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tsja, ik was er stil van. Al weer een maand geleden, en Ivy is minstens net zo mooi als op de foto's. Korter dan ik met haar 1.90 m, en mooie borsten die ook echt lekker aanvoelen.
Bij aankomst excuseerde ze zich dat ze wel haar make-up op had, want ik had door de telefoon gezegd dat dat voor mij niet hoefde, maar dat hoort gewoon bij haar vrouw zijn.

Overigens geen enkel probleem met contact app/bellen om af te spreken, keurige locatie en ook nog slechts een kwartiertje rijden voor mij. Net als ik komt ze oorspronkelijk uit het westen, dat is wel makkelijker praten dan gebroken Duits of Engels met Google Trans(!)late, of sommige inboorlingen hier.

Ik maak hier expres geen recensie van, omdat ik haar daarmee denk ik te kort doe. Zelf werd ik niet zo enorm opgewonden, zie ook (*) beneden. Misschien dat ik haar daarmee ook een beetje teleurstelde, maar ja, ik ben dan ook 130 % ouder dan Ivy. Want ze wil echt graag aangeraakt en opgewonden worden, haar borstjes gelikt, ze pijpte mij zc echt heel lekker met mijn blote piemel in haar natte mond, en toen ze bovenop me lag vroeg ze me haar billetjes te slaan. Daar ben ik niet zo van, maar haar wel wat steviger in haar billetjes geknepen.

Ze vroeg me haar te beffen, en toen heb ik eerst voorzichtig rondom haar ku(ns)twerkje gelikt, en met mijn vingers verkend. Met mijn duim vond ik een knobbeltje om te verwennen, en dat vond ze wel prettig geloof ik. Uiteindelijk kwam ik klaar, over haar buik omdat ik dat zo lekker vind, want ze vroeger over haar borsten. Het waren maar een paar druppels (*), en ze vroeg nog of ik wel was klaargekomen, ja dus. Zelf zei ze dat zij veel meer tijd nodig had om klaar te komen.

Op geen enkele manier afwerksex, voorzichtig tongzoenen tussen het pijpen door, en de afgesproken drie kwartier samen bezig geweest. Maar voor mezelf was het een beetje vlees noch vis, terwijl mijn goede ervaringen met pre-op shemales eigenlijk vlees én vis waren, echt vrouwelijk en een piemel (slechte ervaringen daargelaten).

Dus vereer Ivy eens met een bezoek, laat haar lekker lang genieten met een stevige aanpak én met jou spelen, en doe hier verslag van de hoogtepunten. Dat verdient ze.

Ze staat trouwens ook op SJ https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ivy-ts-trans-met-kutje_8025181

(*) Ik heb kortgeleden pilletjes van de huisarts gekregen tegen het nadruppelen, nou die werkten binnen 2 dagen, bijwerking dat ik praktisch niet meer spuit als ik klaarkom. Dat had ik van tevoren natuurlijk al een paar keer geprobeerd, maar je voelt je toch minder man. Als iemand daar een oplossing voor heeft….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan