Recensie Jackeline (Rotterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
318
03/01/22
6.138
11
Vandaag alweer voor de 4e keer op bezoek geweest bij Jackeline
Geweldige dame die goed op de foto lijkt totaal niet op de klok kijkt (twijfel zelfs of ze een klok heeft

Beetje dominant met een stevige lul en mooie (siliconen) tieten

Kan en wil alles en als alle standjes (bottom en top) doorlopen zijn en de kleren weer bijna aan gaan komt ze nog kussen en strelen
Wil zelfs een langer bezoek of een avondje uit

Niets te klagen dan ja hoor taal is een vet probleem geen woord Engels sec Spaans
Hygiëne mag net iets beter dan tissue

Kans dat er een 5e keer komt is groot
 
Wederom misleid door goeie recensies kom net bij haar vandaan veel te zakelijk was na tien minuten al buiten niet zoenen niets ze probeerde mij zo snel mogelijk te deur weer uit te werken toen ik klaar was gekomen begon ze aaien en kusjes te geven daarvoor riep ze nog om de tijd dat ik zsm moest klaarkomen voor mij absoluut geen herhaling
 
QUOTE
Wederom misleid door goeie recensies kom net bij haar vandaan veel te zakelijk was na tien minuten al buiten niet zoenen niets ze probeerde mij zo snel mogelijk te deur weer uit te werken toen ik klaar was gekomen begon ze aaien en kusjes te geven daarvoor riep ze nog om de tijd dat ik zsm moest klaarkomen voor mij absoluut geen herhaling
[/QUOTE]

Beste Alvaro
Verassend ik heb afgelopen dinsdag (en de keren hiervoor) prima ervaring met deze dame
Bedoelen wij dezelfde ?
 
QUOTE
Wederom misleid door goeie recensies kom net bij haar vandaan veel te zakelijk was na tien minuten al buiten niet zoenen niets ze probeerde mij zo snel mogelijk te deur weer uit te werken toen ik klaar was gekomen begon ze aaien en kusjes te geven daarvoor riep ze nog om de tijd dat ik zsm moest klaarkomen voor mij absoluut geen herhaling

Beste Alvaro
Verassend ik heb afgelopen dinsdag (en de keren hiervoor) prima ervaring met deze dame
Bedoelen wij dezelfde ?
[/QUOTE]

Ja 100% dezelfde37 was echt een shit ervaring maar blijkbaar was ik klant 5 van de dag dan is de libido en de zin wat laag maar voor mij absoluut geen herhaling had gewoon naar me gevoel moeten luisteren en niet laten misleiden door recensies
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan