WHEM Jacky Hofstraat Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er jaren terug een keer geweest, ze was toen 51-52 denk ik. Had toen lang grijs haar en voor een dame van die leeftijd een redelijk figuur. Ik kende haar van nog langer terug want ze werkte vroeger (100 jaar geleden?) ook al op de Hofstraat. Ze weet van wanten dus ?
 
Een aantal jaren geleden voor het laatst bezocht.
Het is een aardige dame die haar best doet om je een GFE te bezorgen.
Ze is van het "normale" programma. Dus pzc, tongzoenen, neuken in diverse standjes (mc), beffen, olie massage, e.d.

Inmiddels is ze "op leeftijd", al wil dat voor de sex niet alles zeggen.
Vroeger had ze foto's waarop ze, ondanks haar leeftijd, er nog zeker wel aantrekkelijk uitzag.
Als je haar wit bezoeken is haar "open karakter" een aanbeveling.
 
ik heb Jacky meerdere keren bezocht. Steeds met een brede lach vertrokken, hoewel 1 minpuntje, ik zou ze het liefst mee naar huis nemen.
Jacky is een warme, gezellige, goed verzorgde dame die ook nog eens lekker geil kan worden.
Ze is geen 35 meer, daar is ze ook heel eerlijk over, maar ze ziet er fantastisch uit.
Een uur is altijd veel te kort, behalve samen genieten kan je ook lekker met dr kletsen, kortom GFE in hoofdletters!
Wees lief voor haar, dan is ze het zeker voor jou!
 
Ik heb prive ontvangst met haar gedaan.
Heb special kleding gevraagd en was voldoende.

Service was uitstekend, een van mijn favoriet van 2023 (mischien nummer 1).
Het is GFE 200%, veel kussen knuffelen liefde en alle beste pijpen beffen en natuurlijk prima seks.
Ze is echt gezond en fit. Beter dan meeste jongere dames.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan