WHEM Jade, Antwerpen privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja
ze heeft een appartement/ verdiep in centrum antwrrpen samen met een vriendin.
Superknap, leek beetje verschillend van de dame van de foto maar was het wsl wel. Was wel alsof haar borsten nog " gegroeid" waren.
Spreekt beetje engels verder Google translate. Kon er zelf ook van genieten. Wat grappige manier van aangeven keek mij aan en zij "I Finished" als omschrijving van haar eigen hoogtepunt. Zijn daarna nog vrolikk verder gegaan tot ik ook daar was. Heel leuk uurtje doorgebracht je zal er geen spijt van hebben
Ze blijft tot midden juli
 
Ja
ze heeft een appartement/ verdiep in centrum antwrrpen samen met een vriendin.
Superknap, leek beetje verschillend van de dame van de foto maar was het wsl wel. Was wel alsof haar borsten nog " gegroeid" waren.
Spreekt beetje engels verder Google translate. Kon er zelf ook van genieten. Wat grappige manier van aangeven keek mij aan en zij "I Finished" als omschrijving van haar eigen hoogtepunt. Zijn daarna nog vrolikk verder gegaan tot ik ook daar was. Heel leuk uurtje doorgebracht je zal er geen spijt van hebben
Ze blijft tot midden juli
Hey,

wat laat ze toe? Mag beffen?
 
Laatst bewerkt:
Ben er langsgeweest
Slanke dame, goei Braziliaans achterwerk, stevig bijgewerkte borsten, mooi snuitej
Lieve dame, voorzichtig tongzoenend.
Beffen houd ze niet van
Ik dacht van de foto's dat haar lichaam meer getraind zou zijn (vooral benen )
Op zich niets mis mee.
parking vlakbij

 
Ben ook eens langsgeweest, maar wel voor een trio met haar vriendin (https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/affectionate-sensual-and-naughty.html) Inderdaad, jade is een zeer knappe dame, ik vind ze zelfs nog knapper in het echt dan op de foto's. Heel geile trio, niks op aan te merken, we hebben na ik klaar was wel niet meer geknuffeld of nagepraat dus direct inpakken en wegwezen.
Hey K1997,

Hoe lang was het trio en wat was de prijs?

Doen ze lekker mee bij elkaar ook? Laten ze veel toe?
 
Terug
Bovenaan Onderaan