- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/profil/jade-1160/
- Totale kosten (in euro)
- 115
Deze dame recent ook maar eens bezocht.
Geeft aan erg van voetenfetish te houden en de foto's zagen er wel goed uit.
Aan de telefoon ook erg vriendelijk.
Afspraak gemaakt dezelfde dag in een voor mij nieuw hotel op de bekende Vennestraat in Luik.
Bij aankomst stond ze al voor de deur te wachten, zoals afgesproken. Leek aanvankelijk nogal aan de zware en kleine kant, lag echter aan haar kleding (olifantenpijpen en lelijk gehaakt topje). Eenmaal op de kamer had ze een aantal outfits bij en vroeg ze wat de voorkeur had. Gelukkig ook een paar high heels bij.
De kamer was erg krap.
Bij haar betaal je overigens een deel van de kamer mee. Dus bij de 100 euro voor een half uur moet je nog 15 euro optellen.
Zij betaalde de kamer.
Date zelf verliep ok, maar in het rollenspel was ze matig.
Herhalingsgevaar is niet erg groot wat mij betreft.
Leuke, aardige vrouw, maar ook niet meer dan dat.
Geeft aan erg van voetenfetish te houden en de foto's zagen er wel goed uit.
Aan de telefoon ook erg vriendelijk.
Afspraak gemaakt dezelfde dag in een voor mij nieuw hotel op de bekende Vennestraat in Luik.
Bij aankomst stond ze al voor de deur te wachten, zoals afgesproken. Leek aanvankelijk nogal aan de zware en kleine kant, lag echter aan haar kleding (olifantenpijpen en lelijk gehaakt topje). Eenmaal op de kamer had ze een aantal outfits bij en vroeg ze wat de voorkeur had. Gelukkig ook een paar high heels bij.
De kamer was erg krap.
Bij haar betaal je overigens een deel van de kamer mee. Dus bij de 100 euro voor een half uur moet je nog 15 euro optellen.
Zij betaalde de kamer.
Date zelf verliep ok, maar in het rollenspel was ze matig.
Herhalingsgevaar is niet erg groot wat mij betreft.
Leuke, aardige vrouw, maar ook niet meer dan dat.