Recensie Jade Waregem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lopertje1987

Newbie
5
17/06/25
2
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/back-in-waregem.html
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt dus ben echt eens benieuwd 🙈 ik hoop het geld waard want tegenwoordig zou je bang zijn om ergens te gaan !
Dus zoals beloofd een recensie 😁 toch wat stress . Aangekomen hekje ging open . Grote villa . Wow maar helaas het was het huisje ernaast haha . Maar ook zeer modern en ingericht . Soort minicave . Proper , en ja toch wel aantrekkelijke dame ! Enkel discreet is het niet echt . De buren kunnen je echt zien oprijden en binnengaan , dit is wel jammer . Ma soit …

Eerst betaald en dan richting slaapkamer dat echt wel Cosy en chill . Aangenaam met andere woorden . Ze zei waar ik mijn kleren moest leggen en dat ik op het bed mocht liggen . En dan begon het . Je we beginnen met massage en dan afsluiten heb je 3 opties ! Kzeg Anee dit gaat tegenvallen ik voel het ! Afsluiten is met handjob of oraal of sex ( als je ze alle 3 wilt is het best boeken voor een uur !) ma bon massage was wel aangenaam hoor lekkere Oli op me …. Daarna omdraaien en deed ze haar lingerie uit ! Mmmmm lekker lijf echt en zo zacht pfff en die borsten ook zo lekker geil en zacht ! Ze deed body to body en mocht haar aanraken . Kzeg ja wanneer gaat die hier beginnen aan mijn leuter 🙈 . Mijn leuter was echt hard en ze was hem aan het masseren . Kzeg ja nu in je mondje 🤭 maar met condoom dus terwijl ze letterlijk zei zonder . Maar ok effe pijpen terwijl ik haar hoofd moest vastnemen en daarna stak ze hem diep in haar poesje ! Ze kwam op mij liggen en zei take me now hard please ! 😁😁Kzeg okido . Het duurde niet lang of ik was er al haha . Weet niet waarom niemand nog een recensie over haar heeft geschreven 🙈 . Al bijal wel tevreden buiten gegaan ! Moest je een uur nemen en je kan lang volhouden is het zeker een hete tijger als je ze neukt ! Geen twijfelen aan ! Weet nu ook niet of ik mocht beffen , Aja en zoenen mocht ook nie . Dit zijn de minpuntjes .

Terug
Bovenaan Onderaan