Recensie Jaimy, Rendez Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.rendezvousprive.nl/nieuw/jaimy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vond het wel weer eens tijd voor een donkere dame, dus bij RVP een beetje een gok genomen met de, volgens advertentietekst, weinig ervaren Jaimy. Nou, als de tekst klopt (wat ik waag te betwijfelen op dit punt) is Jaimy beslist een geboren natuurtalent.

Eerst over het uiterlijk: leuk koppie en verder gewoon prima figuur. Natuurlijk grote borsten waar je lekker in kunt 'verdrinken'. Een dame om te knuffelen, maar zeker niet te vol.

Over de 'service' zoals dat dan heet zou ik een heel verhaal kunnen schrijven, maar laten we het kort houden: vanille seks met peper. Of een GFE met alles er op en er aan. Maar eigenlijk is het gewoon zo'n belevenis die niet in woorden is te vatten en waarbij je je helemaal weer man voelt in de armen van een enthousiaste, mooie dame die er zelf duidelijk ook plezier aan beleeft. Van de eerste tot en met de allerlaatste minuut niks tekort gekomen. Ik kan de hele wereld weer aan!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan