Recensie Jaine, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
01/05/22
36
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7603423-jaine
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een geweldige ervaring gehad met deze latina. Ze was vriendelijk, hygiënisch en supergeil. Ze spreekt redelijk goed Engels. Ze zag er goed uit. Haar foto's zijn wel flink gephotoshopt, maar op haar Instagram (gelinkt in haar Kinky profiel) kan je een goede indruk krijgen hoe ze er in het echt uit ziet.
De seks was zeer intens en ze is voor veel dingen in. Anaal kon ze goed, hard hebben. Qua seks doet ze heel erg denken aan de bekende Angela (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9981401-angela#overview), dus kenners weten wel genoeg.

Ik was geweest rond begin van het jaar en inmiddels zijn haar prijzen helaas omhoog gegaan. Van € 200 per uur naar € 220. Opzich is die € 20 verschil nihil natuurlijk, maar ik zie bij haar profiel ook inmiddels dat ze € 50 extra vraagt voor pijpen? Ik had € 250 betaald voor een uur inclusief anaal en daar was destijds alles verder inbegrepen wat een normaal mens kan willen.

Al met al is deze latina zeer aan te bevelen, mits ze daadwerkelijk € 50 extra vraagt voor pijpen en dan nog eens € 50 voor deepthroat etc. etc.
 
Dat gaat over onderstaand topic, maar dat is geen recensietopic, dus niet samenvoegen

En voor de volgende keer @Doktertje , als je wat wilt laten samenvoegen gebruik je de rapporteerknop .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan