Recensie JaJaa, Baan Mai, Schimmelweg Den Haag. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flip

Wandelaar
84
12/07/22
211
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat de geboekte dame bij DS Girls niet was komen opdagen, een belletje naar Baan Mai gepleegd. Mijn zaakje stond behoorlijk strak en het was tijd voor actie. Baan Mai is gevestigd in een typisch Haagse tussenwoning. Bellen, trap op enmoog in oog met een dame die mij zeer de moeite waard leek. Helaas, de gastvrouw... Als snel kwam de geboekte JaJaa op haar hakjes aangetrippeld. Kort zwart jurkje, mooie vrouw om te zien. Leuk geknipt lang zwart haar. Mooie tanden. Kortom: het hele plaatje zoals ik het graag zie.
Achter haar aan naar boven, €70 afgegeven. Douchen op de kamer. Afdrogen met een fris ruikende handdoek. JaJaa was met het wisselgeld en drinken terug en glipte uit haar jurkje. Zag er goed uit en ze bleef ook zonder kleren goedlachs. Klein beetje vlees op haar buikje, leuke kleine tietjes, alles 100% echt.
De massage was helemaal prima en regelmatig schoof haar hand onderdoor om even te voelen hoe hard hij inmiddels was. Nou, die was knoeperhard!
Ze is echt heel leuk in de omgang en verstaat haar vak goed, al doe ze het nog niet zo lang. Thaise vrouwen hoeven niet te hebben gestudeerd om toch goed te kunnen masseren.
Op mijn verzoek heb ik gevraagd wat er nog meer mogelijk zou zijn. Tongzoenen zit niet in haar assortiment en alles daarna is mogelijk.
Omdat ik op 100% hitsigheid stond maar snel het condoom erbij. Ze vroeg of ik haar eerst wilde proeven. Normaal ben ik daar niet zo van, maar JaJaa straalde frisheid uit alle poriën. De benen gingen haast in spagaat en mijn tong bracht snel iets op gang bij haar. De dame blijkt niet vies van een goede behandeling. Na deze opwarmer ging het condoom erom en verdween het geheel in haar mooie mondje. Om het niet nu al te verschieten, zocht ik het al snel een stukje lager op.
Zonder glijmiddel gleed ie vlotjes naar binnen en kon het betere stampwerk beginnen. Pff, dat was een knaller!
Wat JaJaa betreft had het nog wat langer mogen duren. Wat mij betreft kon het niet beter.
Voor mij een dame om voor terug te komen. Enige jammere: als ze zou tongzoenen was ik zeker vaste klant geworden bij haar.
Massage is voor een uur €70 en het extra pakket is ook €70. Zeker het geld waard. Behandel de dame met respect en je krijgt van dan van haar heel veel terug. Het uur heeft ze meer dan volgemaakt met 65 minuten op het bed.
 
Afgelopen week ook bij Jajaa geweest, kan zeggen dat ik in tijden niet zo'n fijne handjob heb gehad. Ze bespeelde m'n ballen heerlijk en wist m'n hoogtepunt een aantal keren uit te stellen. Had een leuke klik met haar, voor mij zeker herhalingsgevaar.
 
zodra je de 50 of 55 gepasseerd bent wil je liever jonger dan jezelf bent, maar tot die leeftijd kan je als ze er goed uitzien echt een goede date met ze hebben. Ik zou er zo naartoe gaan, ze lijkt er echt van te genieten
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5664927-jajaa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nee, zeker niet (te) oud. Ik vond haar een lekker lijf hebben en heb me prima vermaakt (enkele weken geleden al weer). De massage is redelijk en de extra's zijn oke. Ik miste alleen de passie en/of de geiligheid die het juist zo extra lekker kunnen maken. Ik denk dat het bij 1x blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan