Recensie Jamy Dean, Meulebeke 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jongeman007

Vaste klant
108
27/11/21
65
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.deernes.com/jamy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Jamy eerder deze maand bezocht, een positief contact en een aparte ervaring. Allereerst verwijs ik naar het volgende subforum voor reeds andere comments (en zie ook Deernes); deze kloppen redelijk goed: https://www.girlsreview.nl/threads/jamy-dean-meulebeke.20518/

Er zijn meerdere advertenties te vinden, deze van Deernes (met tekst) is de meest toepasselijke. Haar Redlights advertentie is het minste online/actief maar het wilt daarom niet zeggen dat ze niet bereikbaar is:
https://www.deernes.com/jamy.html
---> lees de tab 'recensies' hier ook eens; redelijk correct.
(Geen Redlights link mits offline sinds enige tijd.)

Een aantal bullet points:
- Actief vooral periode maandag-vrijdag; weekends niet steeds of niet meer.
- Contact verloopt het vlotst telefonisch of via SMS (WhatsApp niet gebruikt). Vrij spontaan antwoord gehad en kunnen afspreken.
- Ze ontvangt inderdaad te Meulebeke in een rijhuis, parkeren kan gratis in 1 van de zijstraten nabij; erg veel vrije parkeerplaats is er niet steeds maar geen issue gehad.
- Bij het binnenkomen kan je mee de trap op en start ze met een gesprek om elkaar beter te leren kennen in een zijkamer. Reeds details in bovenstaand subforum hierover. Dit kan ruim een uur duren volgens verloop. Ze gebruikt dit ook om te zien met wie ze te maken heeft en kan alsnog de afspraak afbreken (stel onbeschofte/boertige bezoeker). Ondertussen wat muziek en een drankje.
- Na de kennismaking, het nodige afhandelen en naar een kamer ernaast met hemelbed (ik begrijp waarom sommigen dit haar neukkamer noemden; is erop ingericht); 'speelgoed' free to use in het nachtkastje.
-> Voorspel: cuddling en aangename massage 'tussen de borsten', ze is bovenaan goed voorzien zoals uit haar foto's af te leiden. Ook een buikje.
-> Pijpen (pzc): liever zonder, lekker.
-> Intiem (cowgirl): leuk en vrij om haar aan te raken zolang dit geen ongemak heeft (niet te hardhandig).
-> Intiem (doggy): voor mij de leukste positie met haar, goed.
-> Nagenieten volgens wens, opfrissen, wat nababbelen en afronden.

Langer binnen geweest dan voorzien; ze vraagt €100 per afspraak zoals in haar advertentie staat en kijkt niet op de klok; een aangenaam contact en respect wederzijds is hier wel een voorwaarde.

Eindconclusie: een positief contact die ik best nog even zal onthouden met geen belangrijke te vermelden minpunten; herhalingsgevaar voor mijzelf beperkt maar vooral op basis van leeftijdsverschil (wist ik op voorhand). Uit het apart subforum zou ik onderstaande aanhalen met vermelding 50plussers en andere heren die eens een aparte ervaring willen. Vriendelijke dame.
was met verlof, is terug beschikbaar.
een dame om zeker aan te bevelen aan 65Plussers. vriendelijk, geduldig, goed voorkomen voor haar leeftijd.
zult er met plezier teruggaan.
 
Tevens mijn eerste reactie hier. Ik heb deze dame enkele maanden geleden bezocht te Meulebeke. Afspreken gaat zeer vlotjes via sms/telefonisch. Verzorgde dame van midden de 50. Vooraleer er wordt gesekst neemt ze eerst uitgebreid de tijd om je wat te leren kennen.

Voor wie wat gehaast is, houd er zeker rekening mee dat je langer dan een uur zal binnenblijven (het bedrag dat je betaalt is altijd €100)

Vriendelijke en verzorgde vrouw met heerlijke borsten en een lekker fris kutje. Voor mij niet echt herhalingsgevaar, maar uiteindelijk wel met een leeg en voldaan gevoel haar woonst verlaten, en €100 is tegenwoordig zeer goedkoop.
 
Bij mij gaat het toch bij 1 keer blijven. Het was redelijk warm die dag en ze had een zweetgeur. Ze doet wel haar best om je te verwennen maar als ze dan toch uitgebreid kennis wil maken en wat extra tijd voor je heeft dan mag ze haar toch wel op voorhand wat opfrissen. Of eventueel na de kennismaking samen alles opfrissen. Toen ik naar beneden ging om haar te beffen rook het ook niet zo fris. Er hing een urinegeurtje aan. Ik vind het jammer als je van sexwerk je beroep maakt, je niet altijd fris gewassen bent. Dat is toch de minimum vereiste van beide kanten. Jammer eigenlijk want het is een super lieve dame.
 
Ja….. dan ben ik leugenaar zeker. 🙄🙄🙄🙄. Kan da ook hoor, met mijn ogen rollen. Waarom zou ik er over liegen, ik vond haar van karakter super en veel was mogelijk maar hygiëne is voor mij heel belangrijk.
 
De recensie van jongeman 007 van 22 augustus kan ik volledig bijtreden, en zou ik er eigenlijk niets meer aan moeten toevoegen.

Wie haar zoekt op redlights : daar adverteert ze niet meer op. Omwille van de overvloed van telefoons. Ze doet slechts 1 afspraak per dag., want dit is een centje bijverdienen naast haar reguliere beroepswerkzaamheid. Geen bandwerk wat de kwaliteit van de date maar ten goede kan komen.

Wie vlug aan zijn trekken wil komen, is hier aan het verkeerde adres. Vluggertjes doet ze niet. Je moet tijd vrij kunnen maken om met deze dame af te spreken. Voor de eerste keer ben ik er 3u 20 minuten geweest. En inderdaad voor de vaste prijs van 100 euro. Eerst een (diepgaand) gesprek gevoerd wat ruim 2 uren geduurd heeft. Leeftijdsgenoten, beiden van de kuststreek, en gelijklopende hobbies : er was voer voor een gesprek.

Van de date zeer genoten, anders had ik hier geen bericht gestuurd. IK geniet nu nog na ! Recidief gevaar is enorm groot.
 
Tot in het najaar van 2023 waren nagenoeg alle berichten zeer lovend voor Jamy. En ook ik kan deze volmondig bijtreden. Maar sedertdien verschijnt er op deze site geen enkele melding meer. Een volgende afspraak met haar regelen lukte mij in de afgelopen 8 weken niet meer. Zouden enkele wandelaars hun ervaring van de afgelopen maanden langs deze weg willen delen ?
 
Tot in het najaar van 2023 waren nagenoeg alle berichten zeer lovend voor Jamy. En ook ik kan deze volmondig bijtreden. Maar sedertdien verschijnt er op deze site geen enkele melding meer. Een volgende afspraak met haar regelen lukte mij in de afgelopen 8 weken niet meer. Zouden enkele wandelaars hun ervaring van de afgelopen maanden langs deze weg willen delen ?
Valt nog moeilijk mee af te spreken. Steeds annuleren doet ze.
Rare dame vond ik ook toen ik er eenmalig bij was.
 
Zonder in detail te treden omtrent de reden, maar Jamy zal voor een tijdje en misschien wel voor altijd uit jullie gezichtsveld mogen verdwijnen. Ik zal proberen met haar contact te houden in de komende maanden, en koppel hier dan terug mocht er verandering in de toestand komen.
 
Zonder in detail te treden omtrent de reden, maar Jamy zal voor een tijdje en misschien wel voor altijd uit jullie gezichtsveld mogen verdwijnen. Ik zal proberen met haar contact te houden in de komende maanden, en koppel hier dan terug mocht er verandering in de toestand komen.
Toch iets speciaals .
Heb ze 1x bezocht en had mijn bedenkingen bij deze dame.
Maar ok als je niet meer uitleg wilt geven is dat jouw volste recht al zal er hier of daar wel iets aan het licht komen.
Wordt vervolgd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan