WHEM Jamy Dean, Meulebeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vaneigens

Newbie
24
09/10/22
2
heeft iemand ervaring met deze dame, ze ontvangt in Meulebeke maar adverteert zelden op redlights.

Ze heeft nog maar 1 keer geadverteerd, dus weet niet of ze vaak aktief is
 
Velen schrijven over Gfe, maar bij Jamy is het telkens 100% Gfe. Alsof je met je vriendin in bed duikt. Zij geniet tenvolle mee en dat laat zich voelen !
Jamy is geen beauty-beauty, laar mag zeker gezien zijn ! Ze is een rubens-type met hoog libido en heet poesje dat makkelijk stroomnat wordt.
Al bij het welkomstdrankje in de zetel werden wij samen langzaam geil. Ze liet zich pratend makkelijk van haar sexy kledij ontdoen en gleed zelf in mijn broek.
Tegen dat de drank uit was lagen wij elkaar plagend uitdagend te strelen en te likken in de zetel. Zijn dan na klein half uurtje knuffelend naar haar gezellige neukkamer getrokken.
Daar dan nog anderhalf uur gesext : Jamy kijkt niet op de klok. Jamy geeft wat je verlangt : ze voelt meteen aan wat je wil. Zélf laat ze zich volledig gaan.
Na ons hoogtepunt vroeg ze om nog wat te bijven nagenieten...
Nooit bij een ander meegemaakt.
Was derde keer. Wat mij betreft volgen nog ontelbare keren !
 
Iemand ervaring met Jamy te Meulebeke ?

Ik herinner mij de foto van pakweg 1 jaar terug. Dacht zelfs op dit forum of het vorige maar niet zeker. Op te merken:
- Redlights info: 53 jaar; ook zoiets op andere sites.
- Deernes info: 50 jaar met reviews sinds 2007 dus 66j ? Ligt misschien aan Deernes.

PM kan ook gerust.

Aanvulling: gaat mogelijks om
 
Laatst bewerkt:
Bij Jamy kom je zeker tevreden buiten, gn beauty maar echte seks, gn remmingen, ze geniet heel graag mee en je krijgt ruim de tijd. Ik ben 4 keer geweest en ga zeker terug.
 
Jamy, geweldige sex gehad met haar, het is echt zoals je met je lief sex hebt, eerst babbeltje in de zetel, dan elkaar wat opgeilen in de zetel, daar ontspoort het al volledig om uiteindelijk te eindigen in haar hemelbed, voor mij de beste betalende sex die je kan hebben, eerlijk waar.
 
 
Zou als 25-er eens willen langsgaan. Wat bedoel je precies met dat je uw werk er mee zal hebben?
Ik kan niet voor de ander spreken, maar ik vermoed: ze weet van aanpakken en is actief.

Zie ook de recensie die ik maakte. Als dit je goed klinkt, bel al eens om te praten ofzo. Vriendelijke dame, moet je niet mee inzitten. Is het bezoek een flop ? No problem; vond je het top ? Dan heb je een adresje om nog te bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan