WHEM Jana, Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zondag , ff langs Jana gegaan in Mol . In deze tent was ik al eens vaker geweest een hele tijd geleden ( Champagne bar ) bij binnenkomst wat dames gespot die hier een kamer huren of hun pooier baat het uit.
Jana ; een timide dame lijkt niet echt op bijbehorende foto's is wel slank neemt geen initiatief, pijpen is niets bijzonders met tanden ,afgemaakt in doggie, halfuurtje wat ik standaard doe bij eerste bezoek .
 
ook tijd die je op bed besteed is minder dan je betaald, had 30 minuten genomen, eerste keer, op de klok van de auto had ik nog 8 minuten over, was al terug in de wagen.
2 de keer pijpen zonder condoom extra 50€ wel 1 uurtje genomen, mocht niet aan het kutje komen, mocht niet aan de schouders/haar/nek komen...
toen ik vertelde dat ik graag met haar speelde, kreeg ik de reactie dat ze veel klanten heeft, en zij de baas is over haar lichaam, gewoon aan dat kontje komen, pijpen enkel over de eikel, niets dieper, echt teleurgesteld.
 
ook tijd die je op bed besteed is minder dan je betaald, had 30 minuten genomen, eerste keer, op de klok van de auto had ik nog 8 minuten over, was al terug in de wagen.
2 de keer pijpen zonder condoom extra 50€ wel 1 uurtje genomen, mocht niet aan het kutje komen, mocht niet aan de schouders/haar/nek komen...
toen ik vertelde dat ik graag met haar speelde, kreeg ik de reactie dat ze veel klanten heeft, en zij de baas is over haar lichaam, gewoon aan dat kontje komen, pijpen enkel over de eikel, niets dieper, echt teleurgesteld.
Ben eens benieuwd ik ga er dit weekend ook naartoe
 
Ben eens benieuwd ik ga er dit weekend ook naartoe
Hopelijk jij meer en beter succes. Laat ons weten wat uw ervaring was.
Nou suc6, als je ze behandeld met respect is er veel mogelijk . Ben er 3x geweest en wat de voorganger schreef ga ik niet in mee .
Ik ga met veel respect om met de meisjes, maar dat is mijn ervaring met haar. Ontvangst was wel in een privéhuis, en niet in een champagnebar.
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan