Japanse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Keesbot80

Newbie
16
14/11/24
17
Beste medewandelaars, ik ben liefhebber van Aziatische dames, maar heb nog nooit het geluk mogen beproeven met een Japanse. Bij voorkeur thuisontvangst in de Randstad en als ze ook nog anaal doet is dat helemaal jackpot…..
Qua leeftijd tussen de 21 en 40 aub en ik hoor graag jullie tips!

Ze zijn er wel, maar heel moeilijk te vinden. Ga zoeken in Buitenveldert. Daar is the Japanese women's club.
Pippi maakt een grap.

In Nederland zijn er Japanse vrouwenclubs waar Japanse vrouwen (expats of partners van) samenkomen voor sociale en culturele activiteiten die de Japanse cultuur en gemeenschap ondersteunen. Het zijn (helaas) geen erotische clubs.

Nu... in Dusseldorf is er een grote Japanse gemeenschap. Misschien dat er daar wat te vinden is? (maar de kand is groot dat die dan niet adverteren 'voor de Westerese markt')

Ik ben één keer keihard door een Japanse afgewezen, maar gelukkig heb ik twee keer een date met een Japanse DVP mee mogen maken. Veel duurder dan bij de Chinees, maar wel twee superervaringen. Dus ik ben het met jullie eens, hoor.
Ik denk dat afkomst niet zoveel zegt in de ervaring. Ik heb een Japanse bezocht en dat was een matige ervaring. Ze was wel heel aardig, maar vooral ook afstandelijk tijdens de seks. Chinese dames waren juist weer een stuk vrijer en gepassioneerder. Het zal denk ik meer aan de persoon hebben gelegen dan aan afkomst.

Ik denk dat afkomst niet zoveel zegt in de ervaring. Ik heb een Japanse bezocht en dat was een matige ervaring. Ze was wel heel aardig, maar vooral ook afstandelijk tijdens de seks. Chinese dames waren juist weer een stuk vrijer en gepassioneerder. Het zal denk ik meer aan de persoon hebben gelegen dan aan afkomst.
Heel herkenbaar. Ik heb vergelijkbare ervaringen. Maar of het aan de persoon ligt of wellicht toch iets te maken heeft met de culturele achtergrond ...

Ik heb het genoegen gehad om tijdens dienstreizen in Japan het bed te delen met japanse dames in de leeftijd van 25 - 50 in hotels waar ik verbleef (ontmoet in uitgangsgelegenheden niet zijnde bordelen).
Ik koester die ontmoetingen tot op de dag van vandaag. Japanse damens zijn heel zachtaardig en erg verlegen, zeker tegen personen die ze niet kennen.
Maar als je tijd voor ze neemt, ze op hun gemak stelt en aardig voor ze bent bij ontmoeting en tijdens het delen van het bed (dit geld natuurlijk voor alle damens) en vooral voorzichtig bent bij penetratie (het mannelijk gesclachtsdeel van een westering is gemiddeld beduiden groter dan van aziatische inclusief japanse mannen) dan kun je hele fijne sex hebben. Het blijft wel wennen dat japanse damens tijdens beffen en neuken geluidjes maken die overkomen alsof ze het niet fijn vinden, maar in al mijn keren heb ik enkel positive reacties gekregen.
Helaas vind je hier weinig tot geen japanse damens die sex willen. Ik hoop dan ook snel weer eens naar Japan af te reizen.
Tall.

Terug
Bovenaan Onderaan