Recensie Sharon, Rotterdam 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HertogJan

Wandelaar
73
25/10/21
245
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is ook een leuke dame voor degenen die geïnteresseerd zijn in massages.

Sharon is een erg lieve, mooie en leuke filipijnse dame (ze is alleen denk ik wel iets ouder dan dat ze aangeeft in haar advertentie.) die een heerlijke erotische sex massage aanbiedt in rotterdam, omgeving maashaven.

Bij binnenkomst word je altijd verwelkomd door Sharon gekleed in een doorzichtig pakje, heerlijk om te zien. Als je dit wilt is er nog een mogelijkheid om even te douchen bij haar.

Eenmaal beginnende aan de date word je eerst lekker met gebruik van olie gemasseerd op je rug, dit doet ze door je op fijne plekken te drukken en je lekker zacht te strelen (dit geeft bij mij heerlijke tintelingen wanneer ze dit doet.) Langzaam verplaatsen deze strelingen zich maar richting je dijen en benen waarbij ze vaak "per ongeluk' even aan je zal zitten (dit geeft mij vaak al een mooie stijve die ze dan ook steeds meer en meer aanraakt terwijl je overal streelt). Daarna zal ze zichzelf insmeren met haar olie en begint ze met haar borsten over je hele achterkant te glijden, ook doet ze lekker met haar tepels over je dijen strelen wat echt fijn voelt.

Als ze dit een tijdje heeft gedaan mag je je van haar omdraaien op je rug. Ze komt dan bovenop je zitten en begint tegen je aan te schuren terwijl zij zich zo laat zakken dat je haar mooie borstjes in je mond kan nemen om hier lekker aan te zuigen en likken, vaak doet sharon hier ook al lekker tongzoenen met mij.
langzaam kust ze je steeds meer over je gehele lichaam, mag je haar nog even neuken tussen haar mooie borstjes en zal eindigen bij je stijve, hier begint ze dan lekker met haar gladde hand aan te trekken terwijl ze je ballen zalig met haar mond verwend. Bij mij doet sharon ook vaak over mijn gehele stijve kussen en slaat deze ook regelmatig tegen haar open mondje en gezicht aan.

Daarna komen er standjes die mij altijd bijna laten klaarkomen, ze komt bovenop je zitten en simuleert alsof je in haar mooie poesje glijdt door middel van haar gladde olie handen en het drukken van je stijve tegen haar strakke kontje. Dit doet ze gevarieerd over meerdere standjes waarbij een van mijn favorieten een standje is waar ze je stijve tussen haar dijen en tegen haar poesje aan drukt en je op die manier 'berijd/neukt'. Een standje waarbij ik al eens per ongeluk vroegtijdig van klaargekomen ben is er een waar ze in een reverse cowgirl je harde pikt pakt en deze tegen haar natte kutje aan drukt, soms glijd ik er echt bijna in en misschien is dit ook wel de reden dat ik ineens een lading zaad liet lopen.

Eenmaal heerlijk hard pakt ze wel even een condoom en begint je met volle overgave te pijpen, ze heeft heerlijk mooie zwarte haren die je kan beetpakken om haar in actie te zien, maar vaak vraag ik aan haar of ze lekker bovenop me komt zitten zodat we elkaar in 69 oraal kunnen bevredigen.

Na een lekkere pijpbeurt mag je haar neuken in verschillende standjes, van haar wild op je laten rijden, haar hard in doggy te nemen of erg intiem samen in missionaris te liggen, het kan allemaal. Ze kreunt en hijgt heerlijk mee en het duurt zeker niet lang voordat je het rubbertje volledig vol spuit. Een persoonlijke favoriet was in missionaris waarbij ze haar mooie beentjes over mijn rug klemde tijdens het neuken, en bij het klaarkomen zij mij dieper naar binnen drukte met haar benen en voeten terwijl ze heerlijk aan het kreunen was dat ik in haar poesje moest komen.

Ook na dit kan je erg leuk met Sharon over van alles praten, ze kletst leuk mee en lacht ook vaak. kortom een erg leuke dame.

Mocht je geinteresseerd zijn in seks massages met een mooie filipijnse milf dan raad ik zeker aan om Sharon eens een smsje te sturen!
 
Mooie recensie. Ik was vaker langs haar advertentie gekomen maar nooit geboekt. Misschien toch eens doen. Als ik goed begrijp zijn haar prijzen dus "All in" voor wat ze aan opties aanbied.
 
@bergvlas Ze is echt voor veel in hoor, op haar nachtkastje staan ook nog wat leuke speeltjes voor gebruik en over extra kosten heb ik haar nog nooit gehoord. Als je echt lekker wilt genieten dan raad ik (en overigens zij zelf ook) aan om gewoon voor ongeveer 45min/uur te boeken.
Mocht het je overigens overkomen dat je wat te vroeg spuit, maak je geen zorgen want bij mij reageerde ze hierop met een lach en wat opmerkingen over dat 'je het wel echt lekker vind voelen' en dat ze dus goed bezig is, daarna maakte ze mij gewoon weer stijf door lekker te trekken en te pijpen.
 
Voor degenen die een afspraak willen maken via mijn screenshot: A.U.B. alleen sms'en, er staat in haar advertentie nog het verzoek om niet te bellen alleen dit ben ik vergeten mee te nemen in mijn screenshot.

 
@Harryijsbeer er zijn vlakbij, en soms zowat voor de deur bij haar adres wel plekjes waar je de auto kwijt kan (mochten deze vrij zijn). Alleen dit kan wel af en toe wat zoeken zijn i.v.m. drukte. Voor de rest zijn er wel wat parkeergelegenheden van andere dingen in de omgeving alleen kan ik niet zeggen of je hier moet betalen of niet (ik neem zelf gewoon de kleine wandeling vanaf het metro station).
 
Sorry voor de onduidelijkheid @Harryijsbeer .
Er zijn rondom haar adres parkeerplaatsen waarbij je gratis je auto kwijt kan, alleen vanwege de drukte in de straat en waarschijnlijk omwonenden is dit nooit zeker dat jij daar ook terecht kan. Verder zijn er nog gelegenheden zoals supermarkten e.d. waar je waarschijnlijk de auto kwijt kan, alleen ik weet niet zeker of dit gratis is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond bij Sharon geweest in een woord fantastisch Ik was wat eerder dus kon makkelijk parkeren Ze heeft een lekker poesje en lekker strak ook
 
Wat vond je van haar uiterlijk? Ziet ze er nog goed uit?
Ik wel wat ervaringen met Sharon en heb over al mijn ervaringen bij haar altijd op de oude H-site uitgebreid over geschreven.
Ze is Filipijnse , maar heeft niet het typische uiterlijk wat je bij een Thaise of Filipijnse schone zou verwachten.
Wat ik in haar waardeer is dat als je voor het eerst komt ze gewoon op de man af aan je vraagt of ze je bevalt. Zo niet kun je gewoon zonder woorden of moeilijk te doen weer weg.
Haar uiterlijk kun je dus over twisten. Sommigen vinden het prima anderen vinden het niks.
Haar lichaam is echter totaal niets mis mee. Erg lekker zelfs, daar kunnen we kort over zijn.
Over haar diensten zullen de meningen net als bij vele anderen dames verschillen.
De eerste keer was op en top met alles erop en eraan alleen vond ik het zoenen tegenvallen. (niet vol overgave en alleen met puntje van haar tong)
Masseren met teasen is heerlijk, en ook haar pijp kwaliteiten zijn zonder meer goed te noemen. Ze is in voor verschillende standjes maar bij doggy liep ze al gauw te klagen dat ze niet van hard hield. Ook in lepeltje lepeltje houding haar hard nemen was niet aan haar besteed.
Een GFE is het echter zeker NIET. Ik had al snel het idee dat het een voorgeprogrammeerd afgewerkt programma was, maar goed had er zeker weinig op aan te merken.

De 2de keer merkte ik al gauw dat alles wat minder was en inderdaad, ik was in staat iedere actie van haar van te voren te voorspellen. Het is dus echt een programma wat ze stap voor stap afwerkt. Zoenen was er de 2de keer al helemaal niet meer bij en waar ze zich de 1ste keer nog gewillig liet beffen zag ze daar de 2de keer vanaf.
Dit alles had welinvloed op mijn prestaties. Ik wist wat er komen ging, het was allemaal gemaakt en niet meer vol overgave en dus kwam het niet tot een HP, althans niet snel genoeg voor haar dus wilde ze het al gauw met de hand afmaken. Maar ook dat was gemaakt en je zag de irritatie dat het haar te lang duurde en begon er ook naar te vragen. Nou dan hoeft het van mij al helemaal niet meer. Uiteindelijk zei ze : Ik denk dat jij jezelf te vaak aftrekt, vandaar dat het niet lukt.Dat was voor mij een NO-GO. Steek je hand in eigen boezem en doe de zaken met wat meer overgave of wees een goede acteur desnoods dacht ik.

Haar prijzen zijn inmiddels ook wel aan inflatie onderhevig. Ik heb nog 90,00 euro voor een 1 uur meegemaakt.

Resume : Geen onaardige vrouw, voor mij is ze niet de knapste maar heb er absoluut geen moeite mee. Voor haar leeftijd lekker strak lichaam.
De 1ste keer bij haar is een aanrader maar daarna vlakt het al gauw af en ben al gauw een nummer en mist ze de overgave en de lust om het je echt naar de zin te maken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sharon was de eerste thuisontvangst DVP waar ik ooit kwam. Het moet ergens in de lente van 2018 geweest zijn. Van tevoren erg getwijfeld en veel naar recensies gezocht (en gelezen) en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Stikzenuwachtig stond ik daar in het voorkamertje, maar Sharon stelde me al gauw gerust. Er was ook al snel een klik, ik vond haar aardig en er leuk uitzien. Na staande wat opvrijen tilde ik haar op en lag ik haar op bed waar we verder gingen met het spel... "geen massage dus.." zei ze nog. Maar dat gebeurde uiteindelijk wel na de eerste ronde. Heerlijke massage met handen, borsten, b2b, en toen de kleine jongen weer hard werd tussen borsten en pussy sliding. Het is me toen ook nog gelukt om een tweede ronde vol te maken :p

Ondertussen ben ik al aardig wat keren bij Sharon langs geweest en blijf daar zeker terugkomen! Soms denk ik wel eens "het wordt zo gewoon, elke keer dezelfde..." en probeer ik weer een andere DVP, maar kom er dan vaak achter dat het met Sharon toch lekkerder is. Heerlijke pikmassage, lekker pussy sliden en pijpen is ook gewoon lekker vind ik. Ik heb ook het idee dat de sessies wat geiler worden af en toe. Zeker niet dat het allemaal op de auto pilot en plichtmatig is, of misschien ben ik te geil om dat op te merken dan. Het is in ieder geval altijd lekker. En wees eerlijk, met je eigen vrouw of vriendin is het na een x aantal jaren ook een sleur...
 
Sharon was de eerste thuisontvangst DVP waar ik ooit kwam. Het moet ergens in de lente van 2018 geweest zijn. Van tevoren erg getwijfeld en veel naar recensies gezocht (en gelezen) en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Stikzenuwachtig stond ik daar in het voorkamertje, maar Sharon stelde me al gauw gerust. Er was ook al snel een klik, ik vond haar aardig en er leuk uitzien. Na staande wat opvrijen tilde ik haar op en lag ik haar op bed waar we verder gingen met het spel... "geen massage dus.." zei ze nog. Maar dat gebeurde uiteindelijk wel na de eerste ronde. Heerlijke massage met handen, borsten, b2b, en toen de kleine jongen weer hard werd tussen borsten en pussy sliding. Het is me toen ook nog gelukt om een tweede ronde vol te maken :p

Ondertussen ben ik al aardig wat keren bij Sharon langs geweest en blijf daar zeker terugkomen! Soms denk ik wel eens "het wordt zo gewoon, elke keer dezelfde..." en probeer ik weer een andere DVP, maar kom er dan vaak achter dat het met Sharon toch lekkerder is. Heerlijke pikmassage, lekker pussy sliden en pijpen is ook gewoon lekker vind ik. Ik heb ook het idee dat de sessies wat geiler worden af en toe. Zeker niet dat het allemaal op de auto pilot en plichtmatig is, of misschien ben ik te geil om dat op te merken dan. Het is in ieder geval altijd lekker. En wees eerlijk, met je eigen vrouw of vriendin is het na een x aantal jaren ook een sleur...
Ben het er volledig mee eens. Lekkere Aziatische vrouw die jou laat genieten. Ook dat zij aan Tongzoenen doet is meegenomen.
Als zij een iets jonger zusje zou hebben die hetzelfde beroep zou uitoefenen zou ik het overwegen. Rest is prima.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik ook nog is een keer bij haar langs ga. Zo lang geleden alweer.
Ik hou van geteast worden dat vind ik zo opwindend en dat doet zij altijd goed. Ook pussy sliding kan ze goed vandaar. Afspraak maken is soms wel is lastig bij haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
40-50
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben 2x keer bij Sharon geweest.

De eerste keer begon het met een massage van mijn rug waarbij er al een beetje geteased werd. Vervolgens mocht ik omdraaien en werd de voorkant geteased. B2B en een beetje pussysliding. Daarna gebeft uit in impuls en dat verraste Sharon wel en ze vond het ook fijn. Om eerlijk te zijn haalde ik zelf niet veel plezier uit. Ik vond haar vagina niet heel prettig om te beffen, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ik werd daarna gepijpt en meerdere standjes gedaan.

De tweede keer vroeg ze of ik gelijk intiem wilde, maar had toch de voorkeur voor eerst een massage. Na een aantal min massaren merkte ik dat ze exact hetzelfde deed als de keer ervoor. Ik besloot om toch over te gaan naar intiem. Ze kan wel wat hebben, maar heeft de voorkeur voor tedere sex. Ik heb het in doggy afgemaakt.

Daarna nog een beetje nagepraat over vakanties en koetjes en kalfjes.

Toch besloten om voorlopig niet terug te gaan omdat ik merk dat veel wel op de auto pilot gebeurd. Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit maar, ik ga toch verder op zoek naar een leuke erotische massage thuisontvangst.
 
Ik ben 2x keer bij Sharon geweest.

De eerste keer begon het met een massage van mijn rug waarbij er al een beetje geteased werd. Vervolgens mocht ik omdraaien en werd de voorkant geteased. B2B en een beetje pussysliding. Daarna gebeft uit in impuls en dat verraste Sharon wel en ze vond het ook fijn. Om eerlijk te zijn haalde ik zelf niet veel plezier uit. Ik vond haar vagina niet heel prettig om te beffen, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ik werd daarna gepijpt en meerdere standjes gedaan.

De tweede keer vroeg ze of ik gelijk intiem wilde, maar had toch de voorkeur voor eerst een massage. Na een aantal min massaren merkte ik dat ze exact hetzelfde deed als de keer ervoor. Ik besloot om toch over te gaan naar intiem. Ze kan wel wat hebben, maar heeft de voorkeur voor tedere sex. Ik heb het in doggy afgemaakt.

Daarna nog een beetje nagepraat over vakanties en koetjes en kalfjes.

Toch besloten om voorlopig niet terug te gaan omdat ik merk dat veel wel op de auto pilot gebeurd. Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit maar, ik ga toch verder op zoek naar een leuke erotische massage thuisontvangst.
Ja ben er 2x geweest en inderdaad, is bij haar te voorspellen wat ze gaat doen.
Ze is wel goed hoor
 
Had dit berichtje al eerder gepost op "Wie heeft ervaring met" , wat zijn zoal de meningen over Sharon.

Enige tijd geleden weer eens Sharon met een bezoek vereerd.
Zij is nog even vriendelijk en de service is nog steeds als vanouds, Zij is jammer genoeg de nodige kilootjes aangekomen, nog niet dik maar wel volslank plus.
De locatie vind ik langzamerhand echt minder worden, de badkamer is ronduit goor en de vloer in de kamer is niet veel anders.
Deze dame moet aan de grote schoonmaak anders zal de klandizie het langzaam laten afweten.
 
Laatst voor het eerst bij Sharon op bezoek geweest, ik was toch wel nieuwsgierig geworden. Ze ziet er inderdaad niet meer zo uit als op de foto maar ik vind dat ze er nog steeds mag wezen. Ze ontvangt in een mooi lingeriesetje en daar hou ik heel erg van. Ze is erg vriendelijk en wist mij behoorlijk op te geilen waardoor ik veel te snel mijn kruit verschoot. Helaas dus niet optimaal van haar kunnen genieten. Ik denk dat ik nog eens ga want ik wil haar toch nog wat uitgebreider ontdekken.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
95
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij haar geweest voor een 45 minuten, maar door lekkere massage en teasen met pussy sliden kwam ik al meteen klaar. Dus pijpen en neuken nog geen eens aan toe gekomen. Denk volgende keer voor 30 minuten ga en dan maar iets minder teasen anders loopt het lava er weer uit.
Wil ze toch weer is neuken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan