Jaren.80 90 ABC Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jiovanni1972

Wandelaar
54
11/02/23
33
Hey zijn er hier nog die de gouden tijden van de sexcinema hebben meegemaakt. En.meer bepaald die van de abc ,aan de Brabantdam te Gent.
Altijd veel volk ,koppels,trapjes, hoertjes zelf in jaren 90 elke maandag een knappe Filippijnse shemale.. was Toen 17 ,bijna 18 de erste keer in 1989 . Werd voor mij een sexuele speeltuin tot eind jaren 90 toen begon het minderen qua volk ,praktisch geen koppels meer , enkel gay ,soms een vrouw of trav maar tegen betaling..weg met de fun ..
Kan boek over schrijven ...wie is daar toen ook geweest en kan dat beamen
 
Hey zijn er hier nog die de gouden tijden van de sexcinema hebben meegemaakt. En.meer bepaald die van de abc ,aan de Brabantdam te Gent.
Altijd veel volk ,koppels,trapjes, hoertjes zelf in jaren 90 elke maandag een knappe Filippijnse shemale.. was Toen 17 ,bijna 18 de erste keer in 1989 . Werd voor mij een sexuele speeltuin tot eind jaren 90 toen begon het minderen qua volk ,praktisch geen koppels meer , enkel gay ,soms een vrouw of trav maar tegen betaling..weg met de fun ..
Kan boek over schrijven ...wie is daar toen ook geweest en kan dat beamen
Jawel, die tijd heb ik beleefd. Als snaak van 19, die studeerde in de Savaanstraat daar niet zover van. Was me dat daar een ervaring zeg. Het Glazen Straatje: haast wist ik niet dat prostitutie bestond. Ik kwam van een kleinde gemeente en plots dat... Ik spaarde mijn geld op om eens naar de ABC te gaan. Waar, naar hedendaagse normen, aftandse film vertoond werden. Het stonk daar steeds. Dat herinner ik ik me nog. En jong en niet onknap, al zeg ik het zelf, kwam er een een heer naast me zitten. Ik was me van geen kwaad bewust, omdat ik gewoonweg nog niet wist hoe het leven in mekaar stak, legde hij zijn hand op mijn knie. Wat ik uiteraard niet kon waarderen. Maar een volgende keer kwam een niet onknappe dame naast me zitten. Ze was sexy gekleed en toonde haar fraaie billen gehuld in kousen en jaretelles me teasen. En toen hebben we getongzoend. En zoog ze me af. Dat was mijn eerste echt sexervaring. We spraken af om elkaar nog eens te treffen in de ABC. Doch Gsm's bestonden nog niet. En hoewel ik vele keren daar rondtoerde heb ik ze nooit meer ontmoet. Het schijnt dat de ABC niet langer bestaat. Jammer.
 
Jawel, die tijd heb ik beleefd. Als snaak van 19, die studeerde in de Savaanstraat daar niet zover van. Was me dat daar een ervaring zeg. Het Glazen Straatje: haast wist ik niet dat prostitutie bestond. Ik kwam van een kleinde gemeente en plots dat... Ik spaarde mijn geld op om eens naar de ABC te gaan. Waar, naar hedendaagse normen, aftandse film vertoond werden. Het stonk daar steeds. Dat herinner ik ik me nog. En jong en niet onknap, al zeg ik het zelf, kwam er een een heer naast me zitten. Ik was me van geen kwaad bewust, omdat ik gewoonweg nog niet wist hoe het leven in mekaar stak, legde hij zijn hand op mijn knie. Wat ik uiteraard niet kon waarderen. Maar een volgende keer kwam een niet onknappe dame naast me zitten. Ze was sexy gekleed en toonde haar fraaie billen gehuld in kousen en jaretelles me teasen. En toen hebben we getongzoend. En zoog ze me af. Dat was mijn eerste echt sexervaring. We spraken af om elkaar nog eens te treffen in de ABC. Doch Gsm's bestonden nog niet. En hoewel ik vele keren daar rondtoerde heb ik ze nooit meer ontmoet. Het schijnt dat de ABC niet langer bestaat. Jammer.
Ja ,die hand op de knie heb ik ook gehad en was toen ,onervaren ik was ook wat ontzet . Maar ook rap vergeten ,want kwartier later zat ik te seksen met een.koppel en.liet ik die man ook toe aan me te zitten
Abc bestaat nog maar is niet meer open Eigenaar doet voorlopig enkel sexy world open en laat abc nog wat dicht uit besparingen .
 
Maar het summum was ongetwijfeld Sexy Planet in Antwerpen dichtbij het station. Daar was iedere dag 'iets' te beleven. Vrouwen, al dan niet gedrogeerde, pijpten je voor 100 frank. Mooie meiden trouwens. Een onaangekondigde gangbang vond er ook soms plaats. 20 mannen rond een meisje, en dit zonder betalen. Nymphomanie heet dat zeker? Helaas is die ook reeds een tijd gesloten. In de Stationsstraat had je ook een berucht café, De Koetsier. Wat ik daar gezien heb grenst aan het ongelofelijke. Een keer zat een dame dronken op het WC. En wellicht zonder het te beseffen, werd ze door talloze mannen genomen in alle beschikbare gaatjes. Dat waren toch fijne dagen. Dat ruige....
 
Planet Sexy was TOP!
Ik heb daar zoveel avonturen meegemaakt en kan er een boek over schrijven
Wat een belevenis toen een knappe shemale mij daar voor 't eerst geneukt heeft... Gelukkig was ze niet te zwaar geschapen. ''t Was dus wel de eerste keer dat ik genomen werd... verstadu?
in de Planet waren er dikwijls twee vaste bezoekers aanwezig, maar ik ben hun namen vergeten...
- er was een dame (rond de 40) die naast je kwam zitten en dan vroeg: "zal ik aa is doen?". Ze heeft mij dikwijls gedaan, maar slechts één keer heb ik haar echt mogen poepen. Ik was dan wel een goede bron van inkomsten voor haar...
- er liep ook dikwijls een (Thaise?) ladyboy rond die wel heel sexy was maar redelijk brutaal. Als ze de trap op kwam riep, ze: "ik ben er schatjes...". Ik denk dat ze Amanda heette, maar ben niet zeker. Die heeft mij ook wel een paar keer deftig gepijpt.
Heeft iemand een idee hoe het met die twee is momenteel..?
 
Laatst bewerkt:
Één keer heb ik in de Planet een jongedame ontmoet, uit Edegem zei ze.
In de ruimte, boven achter het cinemazaaltje, zat ze met haar benen open te wachten op passanten. Ze vroeg zelfs geen vergoeding...
Ik was de derde in de rij, en ze bleef maar genieten bij elke stoot die ze gewillig ontving.
Wat een zalige tijd. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan