WHEM Jasmin, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nadat ik gisteren voor niks naar Melody in Den Haag ( ik trof daar 2 trollen en geen Melody) ging besloot ik vandaag naar deze Jasmin te gaan.
Uiteraard geduldig en respectvol bevraagd. Nog een extra foto gevraagd en kreeg een video opgestuurd. Zo eentje die je maar 1 keer kan bekijken. Maar wel met dezelfde dame. Afspraak gemaakt en op naar Rotterdam. Doet er godverdomme weer iemand anders open. Ik zeg, jij bent niet Jasmin. Jawel hoor zegt ze. Ik laat de foto van kinky zien en vraag waar haar tattoos zijn. Sorry, sorry. Jasmin is met iemand anders weg. Ik ben me toen een partij link geworden. De puta's, maricons en conjo's vlogen door de lucht.

Ik was zo woest. Ook omdat ik tot 3 keer toe gevraagd heb of zij echt de meid van de foto's was. Ik zei toen dat ik de politie naar het adres zou sturen. Nou toen kwam het hoor.
Smeken dat ik dat niet moest doen en dat ze geen eigen foto's erop zet vanwege familie en dat ze dan gedeporteerd zou worden.

Echter, ik wordt echt strontziek van dit soort nepperij. Ik heb geschreven dat ze onmiddellijk de advertentie weg moet halen en dat ik hem nooit meer wil zien op kinky.

Pfff, ik kook nog steeds.

P.s. natuurlijk zou ik niet de politie bellen om iemand te laten deporteren.

Bijlagen

• Screenshot_2025-12-11-14-22-54-945_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2025-12-11-14-22-54-945_com.whatsapp.jpg
    101,4 KB · Weergaven: 6
Nou bedankt voor de waarschuwing in elk geval. Ik zat er ook nog over te denken. Ik weet of het aan kij ligt maar het lijkt wel schering en inslag dd laatste tijd, dit soort fake advertentiesm

Terug
Bovenaan Onderaan