- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
Vond haar een van de knapste van de line up gister.
Ik kwam net aan en keek even rond, en ging toen wat eten en toen ik ergens wilde zitten zag ik haar op de bank zitten met Lili.
Ik besloot dus naast haar te gaan zitten en een gesprek te voeren, Absoluut geen straf om naar haar te kijken, Ben normaal van de grotere cups.
Maar alles aan haar sprak me wel aan, En op de kamer was het dan ook feest, Ik mocht alles doen wat ik wilde en tongzoenen deed ze volledig met haar tongpiercing wat ook wel wat toevoegt aan zoenen, Ze nam een onderdanige houding aan en de seks was fantastisch.
De volgende keer sowieso weer een kamer en dan wat langer.
Ik kwam net aan en keek even rond, en ging toen wat eten en toen ik ergens wilde zitten zag ik haar op de bank zitten met Lili.
Ik besloot dus naast haar te gaan zitten en een gesprek te voeren, Absoluut geen straf om naar haar te kijken, Ben normaal van de grotere cups.
Maar alles aan haar sprak me wel aan, En op de kamer was het dan ook feest, Ik mocht alles doen wat ik wilde en tongzoenen deed ze volledig met haar tongpiercing wat ook wel wat toevoegt aan zoenen, Ze nam een onderdanige houding aan en de seks was fantastisch.
De volgende keer sowieso weer een kamer en dan wat langer.