Jasmine (aka Penélope/Thais), Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grote Baas

Wandelaar
46
23/12/23
17
13
vandaag afgesproken met deze dame. Na een selfie ging ik er langs nabij de spil.

Maar de dame in kwestie was iemand anders. Na verder onderzoek kwam ik erop uit en na een afspraak met nog een andere dame. Dat de dame maar liefst 3 verschillende dames speelt. En telkens opent ze zelf de deur. Om je te overtuigen stuurt ze wel telkens een video van de juiste dame. Eenmaal dat je aankomt doet Jasmin open.

Hieronder deel ik alle profielen :

Profiel 1 die niet klopt : https://www.redlights.be/profiel/penelope-210/
Profiel 2 die niet klopt : https://www.redlights.be/profiel/thais-99/
De werkelijke dame die open doet :

En dan nog ziet ze er een stuk minder uit dan op de foto's. Een te vermijden plaats dus

Er werd altijd om een selfie gevraagd. En dat klopte ook met de foto's maar toch deed er telkens 1 iemand anders open. Altijd dezelfde persoon. Ik ga niet vragen aan een dame om een papiertje voor hun neus te houden met de datum erop.
Groot verschil tussen een selfie en een selfiecheck 🙄
Bij een selfiecheck vraag je een bepaalde handeling of zo als bewijs
Ik kan jou ook selfies sturen van mij als Sexy blonde vrouw hoor 😄

Groot verschil tussen een selfie en een selfiecheck 🙄
Bij een selfiecheck vraag je een bepaalde handeling of zo als bewijs
Ik kan jou ook selfies sturen van mij als Sexy blonde vrouw hoor 😄
Sommigen wijgeren ook dit te doen. 1) Aangezien iedereen hierom kan vragen. 2) ze hebben contact met mannen met no shows en hebben contact met 10 tallen mannen per dag. Sommige dames geven dit ook zelf aan. Dat ze niet de hele dag willen sms'en hiermee bedoelen ze ook dat ze niet allemaal foto's sturen. En ja hoor ik stuur ook veel berichten maar niet iedereen naar wie ik stuur ga ik ook daadwerkelijk langs. Tja het is te zien hoe je het bekijkt. Maar toch bedankt voor de info

Terug
Bovenaan Onderaan