Recensie Jasmine (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 29/1 4,10 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week voor de eerste x op bezoek geweest bij Jasmine. Haar schattige lach heeft me verleid om naar haar toe te gaan.

Super vlotte en vriendelijke babbel.

Lekker op het gemak en kijkt niet naar de klok.

Sex en pijpen is fantastisch, ze neukt nog even lekker door na je bent klaargekomen. Ze kreunt wel enorm fake maar dat was zeker een pluspuntje volgens mij.

Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond Jasmine bezocht op Schippersstraat 29/1.

Ja! de Jasmine met donkerblond haar en natuurlijke C cup zit nog steeds op 28/1.

Voor een kort bezoek in Antwerpen eerst enkele ronden gewandeld... Wat was het rustig..😔.
Niet al te veel keuze dus.

Tijdens de eerste ronde viel mij de mooie glimlach van Jasmine op. Dus naar binnen.

Jasmine is een mooie naturel schoonheid
Dat is eigenlijk wel mijn ding.. niet te veel nep..

Na beide te hebben uitgekleed kruipen we tegen elkaar aan en begint ze kleine Henkie wakker te maken waarbij ik al merk dat ze er van houdt om lekker wat geluid te maken om jou op te winden. (Al kan ik me voorstellen dat sommige mensen dit minder fijn vinden.)

Hierna samen op bed gedoken en begon ze met Pmc wat echt heerlijk was. Ze positioneert zich zo dat je ziet wat ze doet. Maar ook dat je zelf bij haar lekkere gleuf kan.

hierna was het tijd om om te enteren..
eerst mss waarbij ze flink wat kreunt.
daarna ook nog even doggy. Waarna het condoompje snel vol was...

hierna nog leuk nagekletst. Waarbij je merkt dat ze echt wel goed Engels kan. En ook dat ze probeert je ook dan nog te pleasen.
"Hoe oud ben je...". "ooh.. dat had ik niet gedacht.. "

al met al een toppertje met grote herhaalkans
 
Laatst bewerkt:
Vanavond Jasmine bezocht op Schippersstraat 28/1.

Ja! de Jasmine met donkerblond haar en natuurlijke C cup zit nog steeds op 28/1.

Voor een kort bezoek in Antwerpen eerst enkele ronden gewandeld... Wat was het rustig..😔.
Niet al te veel keuze dus.

Tijdens de eerste ronde viel mij de mooie glimlach van Jasmine op. Dus naar binnen.

Jasmine is een mooie naturel schoonheid
Dat is eigenlijk wel mijn ding.. niet te veel nep..

Na beide te hebben uitgekleed kruipen we tegen elkaar aan en begint ze kleine Henkie wakker te maken waarbij ik al merk dat ze er van houdt om lekker wat geluid te maken om jou op te winden. (Al kan ik me voorstellen dat sommige mensen dit minder fijn vinden.)

Hierna samen op bed gedoken en begon ze met Pmc wat echt heerlijk was. Ze positioneert zich zo dat je ziet wat ze doet. Maar ook dat je zelf bij haar lekkere gleuf kan.

hierna was het tijd om om te enteren..
eerst mss waarbij ze flink wat kreunt.
daarna ook nog even doggy. Waarna het condoompje snel vol was...

hierna nog leuk nagekletst. Waarbij je merkt dat ze echt wel goed Engels kan. En ook dat ze probeert je ook dan nog te pleasen.
"Hoe oud ben je...". "ooh.. dat had ik niet gedacht.. "

al met al een toppertje met grote herhaalkans
Schippersstraat 28 bestaat niet.

Bedoel je niet 29?
 
Vorige week voor de eerste x op bezoek geweest bij Jasmine. Haar schattige lach heeft me verleid om naar haar toe te gaan.

Super vlotte en vriendelijke babbel.

Lekker op het gemak en kijkt niet naar de klok.

Sex en pijpen is fantastisch, ze neukt nog even lekker door na je bent klaargekomen. Ze kreunt wel enorm fake maar dat was zeker een pluspuntje volgens mij.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Inderdaad samen met Ioana en Rox behoort ze toch wel tot de top meisjes daar.
En ze geeft dan ook nog eens effectief 20 minuten voor 50 euro.

Op deze dame kun je dan ook heel weinig afbrekende commentaar geven, ze is altijd heel correct en eerlijk.

Jasmine is misschien wel de beste dvp, die ik ooit gehad heb. Buiten dan dat ze geen gfe doet maar dat doen bijna nooit dames in het SKW.

4 of 5 sterren sowieso. 9,5/10....
She is simply one of the best....

En natuurlijk zeker en vast niet mis!
 
Recent nog eens deze topper bezocht. Opnieuw trok haar prachtige derrière me aan. Haar service blijft uitstekend en ik heb enorm genoten. Het is een meisje gezegend met een prachtig naturel lichaam. Een hemelse kont en zalige borsten…

Ik ga geen nieuwe review toevoegen omdat ik er al een schreef, maar zij is alvast een reden om naar het SKW te blijven gaan. Aan alle twijfelaars zou ik aanraden om echt eens binnen te stappen. Haar herken je direct, want haar bolle kont valt direct op.
 
Recent nog eens deze topper bezocht. Opnieuw trok haar prachtige derrière me aan. Haar service blijft uitstekend en ik heb enorm genoten. Het is een meisje gezegend met een prachtig naturel lichaam. Een hemelse kont en zalige borsten…

Ik ga geen nieuwe review toevoegen omdat ik er al een schreef, maar zij is alvast een reden om naar het SKW te blijven gaan. Aan alle twijfelaars zou ik aanraden om echt eens binnen te stappen. Haar herken je direct, want haar bolle kont valt direct op.
Is ze er nog? Ik heb ze al een tijdje niet meer gezien?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren tussen de buien door deze dame een bezoekje gebracht.
Ze stond al een tijdje op mijn to do lijstje en ik zag ze al dikwijls in de nacht maar tot op heden nog niet bezocht.
Eerst eens haar naam vragen en of wat zachte aanrakingen toegelaten werden, ze was akkoord op voorwaarde dat ik mijn handen waste met warm water.

Eens we boven waren betaalde ik haar en ze bood haar kaak aan om haar 3 zoenen te geven.
Na een klein wasje van ons beiden kwam ze boven mij hangen en kon ik ze strelen en haar borsten likken.
Ze was zeker niet gehaast en ik knikte dat ik op volle sterkte was.
Ze nam het condoom en begon vrij zachtjes te pijpen maar wel vrij lang en ook met variatie, ze maakte er haar werk van.

Daarna stelde ik voor om het intieme werk op haar te beginnen en ze zei dat het haar favoriete positie is, ze kreunde wel een beetje maar zonder te overdrijven.
Ik liet haar het werk verder doen op mij en kon haar eens stevig omklemmen en het condoom werd gevuld.
Ze heeft ook wel een hoog knuffelgehalte.
Een praatje achteraf terwijl we rustig onze kleren terug aandeden.
Ze is een optimistische meid , praatvaardig en supervriendelijk wat de ontmoeting aangenaam maakt.
Ik bedankte haar voor haar diensten en gaf ze terug 3 zoenen op de kaak voor we terug naar beneden gingen.
We wensten elkaar een prettige dag verder.
Ik ging met een zeer positief gevoel terug op straat.
Een goed adresje om te onthouden.
 
Gisteren tussen de buien door deze dame een bezoekje gebracht.
Ze stond al een tijdje op mijn to do lijstje en ik zag ze al dikwijls in de nacht maar tot op heden nog niet bezocht.
Eerst eens haar naam vragen en of wat zachte aanrakingen toegelaten werden, ze was akkoord op voorwaarde dat ik mijn handen waste met warm water.

Eens we boven waren betaalde ik haar en ze bood haar kaak aan om haar 3 zoenen te geven.
Na een klein wasje van ons beiden kwam ze boven mij hangen en kon ik ze strelen en haar borsten likken.
Ze was zeker niet gehaast en ik knikte dat ik op volle sterkte was.
Ze nam het condoom en begon vrij zachtjes te pijpen maar wel vrij lang en ook met variatie, ze maakte er haar werk van.

Daarna stelde ik voor om het intieme werk op haar te beginnen en ze zei dat het haar favoriete positie is, ze kreunde wel een beetje maar zonder te overdrijven.
Ik liet haar het werk verder doen op mij en kon haar eens stevig omklemmen en het condoom werd gevuld.
Ze heeft ook wel een hoog knuffelgehalte.
Een praatje achteraf terwijl we rustig onze kleren terug aandeden.
Ze is een optimistische meid , praatvaardig en supervriendelijk wat de ontmoeting aangenaam maakt.
Ik bedankte haar voor haar diensten en gaf ze terug 3 zoenen op de kaak voor we terug naar beneden gingen.
We wensten elkaar een prettige dag verder.
Ik ging met een zeer positief gevoel terug op straat.
Een goed adresje om te onthouden.
Geweldige dame idd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jasmine is waarschijnlijk veruit de beste dame daar.

Ik kan er weinig minder goed over zeggen.
Speels, mooi, fantasievol en geeft een geweldige service.

Bovendien ziet ze er heel mooi uit en is ze altijd vriendelijk.

Ik zou haar 6 sterren geven. Maar dat gaat helaas niet.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mooi, lief meisje. Maar wel professioneel, laat niet veel toe, en houd zich op afstand tijdens de standjes. Heerlijk gevarieerd pijpbeurt. Huid was niet zo glad als ik had verwacht. Mooie borsten, maar niet echt vol. Heerlijk kont, maar niet van kunnen genieten , door het handje dat enorm storend was. Ik heb mij nog nooit zo geërgerd aan het handje als bij deze dame, zelfs tijdens missionaris kwam het handje er tussen. Uiteraard geen GFE. Geen wonder dat zij zich meestal zit te vervelen achter het raam. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Mooi, lief meisje. Maar wel professioneel, laat niet veel toe, en houd zich op afstand tijdens de standjes. Heerlijk gevarieerd pijpbeurt. Huid was niet zo glad als ik had verwacht. Mooie borsten, maar niet echt vol. Heerlijk kont, maar niet van kunnen genieten , door het handje dat enorm storend was. Ik heb mij nog nooit zo geërgerd aan het handje als bij deze dame, zelfs tijdens missionaris kwam het handje er tussen. Uiteraard geen GFE. Geen wonder dat zij zich meestal zit te vervelen achter het raam. Niet voor herhaling vatbaar.
Ik betwijfel sterk of je echt bij Jasmine geweest bent.
Die is super actief. En heeft het meestal super druk.

Zou er iemand anders daar zitten af en toe?
 
Ik betwijfel sterk of je echt bij Jasmine geweest bent.
Die is super actief. En heeft het meestal super druk.
Je laat mij lachen, haar bezettingsgraad is echt minder dan 50%
Maar 35% bezet van de beste 10 uren van de beide shifts is toch altijd nog 500Euro, zonder extra''s!
Kan goed begrijpen, dat dit voor de helft van de DVPs een droombedrag is!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik betwijfel sterk of je echt bij Jasmine geweest bent.
Die is super actief. En heeft het meestal super druk.

Zou er iemand anders daar zitten af en toe?
Ik vind het altijd jammer dat je een review moet veranderen. Maar het verschil met vroeger was idd te groot.

Ze kijkt echt wel op de klok nu. Voor de prijs die ik betaalde voor een klein halfuurtje, heb je bij de meeste dames een uurtje.
Haar motivatie en service was ook minder. Veel te gehaast tegenover vroeger.
Jammer want ze was echt zo een toppertje.

Maar ok ik durf ook wel toegeven als ik fout ben, maar had haar nog ingeschat zoals ze voorheen was.

Geen idee of het hoofdstuk Jasmine nu afgesloten is, maar met iemand als Cataleya in dezelfde straat, zou ik wel gek moeten zijn.

Maar het zijn echt bijna allemaal zulke mooie meisjes in het SKW. Echt de moeite wel. Jammer dat schoonheid niet recht evenredig is met service.

Pluspunten:
-heel vriendelijk
-Kent wel haar vak als ze wil
-heel aantrekkelijke verschijning
Minpunten:
-te weinig tijd voor je geld.
-heel zakelijk
-overhaasten

Er zijn betere opties.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan