Je moet €5000,00 besteden aan je wandelhobby wat ga je doen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor dat geld wil ik ook wel 2 jaar de bak in.
Wel als je de 2 miljoen mag houden. Dan is het toch bijna 100.000 per maand. Maar dit geld wordt natuurlijk teruggevorderd. Wat niet gaat lukken. Dus je hebt niets meer. Geen huis, geen auto. Hij woont ook weer bij zijn ouders. Gaat minimaal 3 jaar in de schuldsanering. Mag je leven van tussen de 50 en 100 euro weekgeld gedurende 3 jaar. Geen pretje.
 
So easy...
1.000 voor ticket naar thailand
700e voor beetje oke hotel
300e potje voor voedsel

bam... dat is 3.000 over om 2 weken te neuken daar... hou ik nog geld over voor soms ff een ladydrink en kan je er makkelijk 2+ doen per dag ;)

Ik sluit me hier ook bij aan.
Zou nog een 1000tje of meer uittrekken voor rondreizen en het land zien, en dan eens in de paar dagen lekker ontspannen.
 
Wel, met 5000,- bezoek ik 2 maal per maand één van m'n favoriete dames...
Breng een fles champagne mee en misschien een leuk klein cadootje...
en koop af en toe wat pikante lingerie voor de gelegenheid... En stoeien maar! Je leeft tenslotte maar één keer!
 
Ik zou eerst de dames bezoeken die ik al een tijd op het oog had en daarna zou ik wel zien
Ja zou ik ook doen! Ik heb Angela, Anabell, Paulinha, Destiny, Dee Lilah en nog 2 of 3 anderen allemaal nog op m'n lijstje staan. Maar als je daar een uur+ mee wil afspreken dan is dat altijd 200 euro of meer. Dat gaat allemaal niet tegelijk en ook niet zo snel. Vaak kan ik nu ook tussen de 50 en 80 euro een leuk half uurtje of iets meer hebben met anderen. Dan valt daar de keus op.
 
Laatst bewerkt:
Als ik € 5000,- krijg te besteden ga ik eerst een paar duurdere dvps's bezoeken die nu nog op mn verlanglijstje staan maar ik nu niet zo snel ga zien vanwege budgetaire reden. Van het overige geld zou ik iets vaker misschien gaan dan nu. Is iets makkelijker beslissen dan. Maar verder niet heel anders. Zou nog steeds kritisch kijken naar wie ik toe zou gaan.
 
Ik heb een lesbische cam-vriendin met wie ik al jaren onze sex-ervaringen uitwissel.
Ik laat haar dus overkomen (vliegticket).
Samen gaan wij dan aan de wandel: zij mag op internet naar de foto's kijken en elke keer een keuze maken.
Ze heeft ook een voorkeur voor Asians, dus dat komt helemaal goed.
Ze gaat naar hartelust haar gang en ik neem de dame zelf ook, en daarna neem ik haar (ze heeft al gezegd dat ik dat mag).
Dat wordt een geweldige week.
 
Laatst bewerkt:
Als de vraag is om het te besteden aan één ( 1 ) date dan zou ik een high class DVP vragen voor een weekend… vrijdag 's middags afspreken, lunchen, namiddag lingerie shoppen, hotel nemen, lekker potje neuken, dan uit gaan eten en terug naar hotel. 's Morgens lekker potje ontbijtsex, dan echt ontbijten, eventueel een sauna of spa boeken… etc.
 
2500 in wandelpotje en 2500 in bitcoins beleggen. Als het mis gaat heb je nog steeds 2500 te besteden, als het goed gaat zorgt die andere 2500 dat je jaren lang kan blijven wandelen.
 
Als ik 5000 eu extra te besteden had aan wandelen zou het bij mij ongebruikt blijven. Ik ga nooit naar een prostituee en ga maar een aantal keer per jaar naar een club oid en hoef er ook niet zo gauw vaker heen.
Enkele kennissen van me zijn erg autistisch en hebben dus nooit gemeenschap. Voor hen zou ik wel een dvp willen regelen.
 
Mooie villa met zwembad voor een nachtje, een klein groepje vrienden en voor iedere vriend 2 dames. Daarbij een klein bergje wat pretverhogende middelen en een paar flesjes bruine Bacardi. 😁
 
Hangt ervan af. Indien het in 1 keer besteed moet worden dan een paar dagen Parijs in luxehotel met mijn favoriete dvp. Lekker gaan eten, musea bezoeken en natuurlijk heel veel sex.

Anders zou ik het gebruiken om wekelijks te gaan wandelen ipv 2 wekelijks
 
Hangt ervan af. Indien het in 1 keer besteed moet worden dan een paar dagen Parijs in luxehotel met mijn favoriete dvp. Lekker gaan eten, musea bezoeken en natuurlijk heel veel sex.

Anders zou ik het gebruiken om wekelijks te gaan wandelen ipv 2 wekelijks
Wekelijks naar Xena zal niet lukken he! Dus toch 2 wekelijks... kan je 33 x een uurtje boeken met haar!
 
Ik zou dan een orgy willen met vier dames. Eentje die met mij tongt, twee dames die aan mijn tepels likken, en een dame die mij pijpt tot het einde en tegelijkertijd een prostaatmassage geeft.

Ik zou dan echt ontploffen, en dat een hele nacht lang.
 
Met een beetje budgetteren kom je hier toch wel aan? Laten we eerlijk zijn, voor iemand met een beetje een goede baan is seks vrij goedkoop. De lol zit m bij mij vooral in de unieke ervaring dat aansluit op mijn fantasie. Iets dat ik niet met mijn eigen partner kan doen of krijgen, maar het grote geld steek ik toch liever in een verbouwing van mijn huis of nieuwere auto, leuke reis.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan