Recensie Jeanette, Amsterdam, Bloedstraat 12-1

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikymike

Vaste klant
Forumpionier
131
30/06/21
64
1
Tijdje terug had ik weer eens zin in een shemale. Aangezien er in mijn buurt geen shemale achter het raam zit dan maar even in Amsterdam kijken. Kwam na een rondje lopen terecht bij Jeanette op Bloedstraat 12-1 waar ik nog nooit geweest was. Deze shemale spreekt aardig goed Nederlands dus communiceren was niet zo moeilijk. Prijs afgesproken van €100 voor pijpen, neuken en klaarkomen van haar kant. Na het uitkleden lag ik op mijn rug op bed, ze stond naast het bed en hield haar stijve lul voor mijn mond die ik moest pijpen. Even later ging ze op mijn borst zitten en drukte haar lul diep in mijn keel. Daar werd ze aardig wild van en toen ze door had dat ik dat wel lekker vond, ging ze achterstevoren zitten met het gezicht naar mijn voeten. Ze zat met haar knieën aan beide kanten van mijn hoofd en duwde haar stijve lul weer diep naar binnen waardoor ze tot achter in mijn keel kwam. Ik kreeg bijna geen adem meer en ze trok haar lul terug en drukte haar ballen en sterretje voor mijn mond. Beurtelings moest ik haar ballen en sterretje nu likken en werd ik in mijn keel geneukt. Toen was het tijd voor het echte werk, condoom om haar lul en ze schoof hem na wat glijmiddel aangebracht te hebben naar binnen. Na enige tijd werd het tempo al rap opgevoerd en voor mijn gevoel iets te snel vroeg ze waar ze klaar moest komen. In mijn mond antwoordde ik en even later kreeg een goeie kwak sperma van haar. Ik trok mezelf ook lekker klaar. Dit was wel een heerlijke ervaring met deze geile shemale die er zelf ook wel van geniet. Je moet er niet heen gaan voor een GFE-ervaring, dit is gewoon puur harde sex. Jeanette is iemand die ik ga onthouden, deze hete donder ga als ik de kans krijg vaker bezoeken.

Ze vertelde dat ze alleen op zaterdag werkt in deze kamer maar ook niet iedere zaterdag. Helaas heeft ze geen advertentie op Kinky, dus geen foto's van haar.
 
Soms heb ik haar ook op donderdag overdag zien werken. Laatste keer, dat ik haar op die dag zag werken, werkte Dominique in de kamer naast haar. Ik ben ook bij haar geweest en heb toch een vermoeden, dat haar 'klaarkomen' fake is. Net als bij Paula lijkt het echt, maar er klopt toch iets niet. :rolleyes:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan