Begrijp deels de review wel.
Wat uiterlijk betreft, ieder z'n smaak natuurlijk. Dat Weric haar niet mooi vindt, is zijn goed recht. De ene valt op een girl-next-door, de andere op een barbie, nog anderen op complete bimbo's met knallertieten. Ik heb het wel voor barbie-figuurtjes, dus mij kon ze wel bekoren, al is ze overdreven geschminkt en zijn die gigantische fake nagels wel een lichte afknapper. Denk eerlijk gezegd niet dat ze dat allemaal nodig heeft om voor nog meer dan genoeg mannen aantrekkelijk te zijn.
Nu, wat de review betreft, zoals ik schreef kan ik ze deels wel begrijpen.
Over het onfrisse deel kan ik niet oordelen, heb vorig jaar 2x met haar afgesproken en qua hygiëne was er toen niks op aan te merken. 't Is duidelijk dat ze haar uiterlijk belangrijk vindt (veel make up, de gigantisch lange fake nagels, etc...). Zou me persoonlijk verwonderen dat ze dan in haar zuidelijke regionen zich niet zou onderhouden, ze nam bijvoorbeeld bij mij na de date telkens een douche. Maar kom: op een jaar tijd kan veel veranderen, dus ik ga het niet betwisten.
Wat het voorspel betreft kan ik hem wel volgen. Het mag allemaal wel iets meer zijn. Kussen kon (beperkt) maar haar een tong draaien is onbegonnen werk. En van bv. 69 is ook niet veel in huis genomen. Nu, bij mij werd dat ruimschoots gecompenseerd tijdens het vrijen zelf, maar als voorspel een belangrijk element is om een afspraak te quoteren, dan snap ik wel dat een lagere score wordt gegeven. Zeker als ze het vooraf via WA heeft aangegeven wel te doen.
Wat het praten betreft, vind ik dubbel. Een vol uur seks lijkt me zelfs voor de grootste dekhengsten hier wel zeer straf. En ik zou veronderstellen dat je toch iets van connectie probeert te maken en niet meteen erop en eraf.
Maar, ik kan me wel vinden in de opmerking wat betreft praten tussen twee pogingen in. Dan praatte ze honderduit over van alles en nog wat. En over zichzelf is het goed, maar echt luisteren naar wat jij vertelt zit er precies niet in.
Kan me de laatste keer nog herinneren dat ik haar was komen ophalen en daarna weer gaan afzetten en tussendoor 2u afspraak. Op alles samen pak 3u tijd, heeft ze me zeker 6 keer gevraagd "wat mijn plannen waren voor de volgende dag". Na de derde keer dacht ik ook van "euh, ik heb u dat al tweemaal gezegd?" en toen het daarna nog 4de, 5de en 6de keer werd gevraagd, begon het me ook wel te irriteren.