Recensie Jenifer, Waterloo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vélotaffeur

Newbie
5
09/03/23
0
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/jenifer-black-aux-courbes-gnreuses.html
Totale kosten (in euro)
150
Ik hou van een sexy dame met stijl die ook een aangename gesprekspartner is en dat vond ik bij Jenifer in Waterloo. Deze volgens mij knappe Afrikaanse dame ontvangt in een netjes onderhouden studio op enkele minuten loopafstand van het station in Waterloo. Ik was er evenwel met de auto. Een parkeerplaats vinden, was geen probleem.
Jenifer ontvangt in mooie, sexy lingerie en op naaldhakken. Ze is volgens mijn inschatting halverwege de 40 (ze adverteert als leeftijd 38 jaar). Ik mocht er douchen voor en na. Ze kust op de mond, maar geen tongzoen. Ze knuffelt graag en neemt de tijd voor een lekkere pijpbeurt met condoom. Ze geniet van vingeren en beffen. Van knuffelen gingen we rustig aan over naar sex in verscheidene standjes. Ze genoot ervan en ik merkte dat ze meer opgewonden raakte naarmate de tijd vorderde, maar ze kwam niet tot een orgasme. Ik betaalde 150 euro voor een uur en dat was het ook waard. Ik denk dat als ze je beter kent dat ze dan echt loskomt. Dat zullen we de volgende keer te weten komen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan