Recensie Jennifer 13 k3, Dominicaanse republiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

brian12

Wandelaar
65
24/10/21
42
7
Was afgelopen week even in alkmaar om te kijken of Gisele weer terug was, maar helaas zat er een andere dame. Op terugweg naar de auto zag ik jennifer gebaren om even te babbelen. Aan deur gevraagd voor pzc. Ook al is ze niet mijn type was toch geil om me kwakkie te lozen aangezien ze pzc doet en cim. Alleen het orale ondergaan wat wel ok was. Ps nadat ik klaarkwam zoog ze de laatste druppels er nog uit maar heb haar het niet zien of horen uitspugen. Volgens mij slikte ze alles door. Denk wel eenmalig vanwege uiterlijk.

Ik denk dat deze Jennifer dezelfde is die ik daar meer dan een jaar geleden bezocht heb, dan is ze eind 40 of net 50+ denk ik, vrij stevige Caribische met aardige tieten. Bij mij wilde ze ook pzc met cim doen, dat zei ze tenminste, maar ze ging met de rug naar me toe zitten/liggen en pijpte me dan zo dat ik mijn eigen pik niet kon zien. Volgens mij deed ze het toen helemaal niet pzc maar deed ze heel listig het condoom met haar mond erom. Ze pijpte best goed hoor, bijna niet van pzc verschillend, goed strak langs je paal, maar ik weet vrijwel zeker dat ze het stiekem 'met' deed, ook omdat ze na afloop wat aan haar mond zat en zogenaamd wat met een tissue vreef en alles snel in de prullenbak gooide. Ik ben gewend dat bij pzc met cim alles de wastafel in gaat, en dat staat zo lullig als je er in condoom in spuugt. Dus pzc, en ook nog met cim, ik weet het niet. Hoop dat Brian gewoon geluk had en hij het allemaal wel zc kreeg. In dat geval ben ik gewoon jaloers.
Pijpen deed ze toen overigens ook met dat 'mc' best lekker, het voelde goed en voor een goede prijs. Verder trouwens een heel aardige vrouw.

Terug
Bovenaan Onderaan